HulkHaugen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg fant denne på YouTube Windows Vista vs Linux Mint, og ble litt fascinert av bakgrunnen i Vista der. Hvor og hvordan finner jeg det? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg fant denne på YouTube Windows Vista vs Linux Mint, og ble litt fascinert av bakgrunnen i Vista der. Hvor og hvordan finner jeg det? Du laster ned dreamscene..... Med Vista Dreamscene, kan du faktisk bruke en hvilken som helst MPG fil som bakgrunn Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Dette er bare for Vista Ultimate Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Du blir kanskje også fascinert av ytelsestapet Endret 29. juli 2008 av Wubbable Lenke til kommentar
nifty Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Du blir kanskje også fascinert av ytelsestapet Det er HELT sant Og JA, det er bare til VISTA, MEN, det var den enkleste løsningen på spørsmålet hans, og han sa ikke hvilket versjon av Vista han kjører Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå