Gå til innhold

Opprop mot Diablo III (PC)

Anbefalte innlegg

Poenget mitt er at hulen han er i, ikke er mørk nok med tanke på hvor få fakler det er. Vi ser jo mange etasjer nedover blant annet.

Helt greit at det er blomster osv ute, og kan være lyst inne også, men da må det være en kilde til lyset, ikke bare "hollywood" lys som lyser opp hele rommet med et telys.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har ingenting som tyder på at det vil bli mørkere etterhvert. Uttalelsene fra Blizzard der de prøver å bortforklare en kommersialisering av utseendet i D3 gjør i alle fall ikke meg noe mere overbevist om at dette blir tilfelle.

Som sagt tidligere, i denne saken er det er mye bedre å si i fra og ta feil, enn å holde kjeft og få rett.

Lenke til kommentar
ikke bare "hollywood" lys som lyser opp hele rommet med et telys

Når jeg sier pastell, er det denne blandingen jeg tenker på (som du kaller hollywood lys". Altså 80 talls farger slik man ser dem i warcraft 3 - WoW og et pr andre titler blandet sammen i tåke, solnedganger, regnbue, bakgrunn osv. Det er dette jeg synes er mest malt plassert i en diablo nisje. I videon ser man tydlig dette i den pastell grønn blandingen som er brukt hele veien på bakken, videre ser man det i tåker regnbuer osv.

Personlig så mener jeg at dette må rettes på først og fremst, at de feks bytter blå pastell tåke med dyster tåke (hvit,svart samt jordfarge).

Lenke til kommentar

D3 blir nok bra uansett!! WoW er et barne spill.. og det er veeeldig stor forskjell på Diablo serien og WoW så det er ikke vidts å samenligne engang.. de kommer ikke til å være i nærheten av hverandre engang..

Bra dere som er missfornøyde sier ifra så dere kanskje får det litt mer som dere vil:) men dette blir nok et fantastik spill!!

Lenke til kommentar

vet ikke hvem du referer til når du skriver hate WoW, for meg er det mer å la wow være wow og diablo være diablo. jeg synes fargebruken tar livet av Diablo nisjen og lager det mer wow isj (for min del får grafikk stilen komme i andre hånd, blir nok vanskligere å rette på også).

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

WoW er jo et bra spill, hvis du mener at 700mill i måneden er dårlig da er du faen meg retard:P og jeg overdriver når jeg sier at det er et barne spill.. men det er jo ikke akkurat 18+ spill hvis du skjønner:P

wow er et så "sosialt" spill, derfor det er så populært:P WoW er også det eneste spillet i verden hvor du kan logge deg på for å loke..

wow og Diablo er så utrolig forskjellige spill, og de kommer ikke til å ligne på hverandre i det hele tatt:P ja greit de kan kanskje gjøre spillet litt mer dystert ved å dimme fargene og ikke bruke pastell farger, men in the long run kommer det ikke til å ha noe særlig å si!:p ihvertfall ikke for meg:)

Endret av dotero
Lenke til kommentar
WoW er jo et bra spill, hvis du mener at 700mill i måneden er dårlig da er du faen meg retard:P og jeg overdriver når jeg sier at det er et barne spill.. men det er jo ikke akkurat 18+ spill hvis du skjønner:P

wow er et så "sosialt" spill, derfor det er så populært:P WoW er også det eneste spillet i verden hvor du kan logge deg på for å loke..

wow og Diablo er så utrolig forskjellige spill, og de kommer ikke til å ligne på hverandre i det hele tatt:P ja greit de kan kanskje gjøre spillet litt mer dystert ved å dimme fargene og ikke bruke pastell farger, men in the long run kommer det ikke til å ha noe særlig å si!:p ihvertfall ikke for meg:)

Hva med alle andre MMO's da?

Lenke til kommentar
. men det er jo ikke akkurat 18+ spill hvis du skjønner:P

Nei

Så hva er poenget ditt, at wow er dårlig og laget for barn?, at diablo og wow gjerne kan være barne spill og helt like for begge blir helt sikkert bra?, at det er det samme for deg for du liker barne spill og kommer til å spille begge uansett?.

Finner ikke noe sammenheng i det her jeg.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Poenget mitt er at hulen han er i, ikke er mørk nok med tanke på hvor få fakler det er. Vi ser jo mange etasjer nedover blant annet.

Helt greit at det er blomster osv ute, og kan være lyst inne også, men da må det være en kilde til lyset, ikke bare "hollywood" lys som lyser opp hele rommet med et telys.

Nå er vel ikke akkurat light-rad som D1 særlig realistisk heller. Jeg skjønner forsåvidt godt ønsket om en mer "realistisk stil", men å klage over at spillet i seg selv er urealistisk og ufysisk er litt merklig, det har aldri, og vil aldri være i nærheten av realistisk, selv ikke om man godtar at det finnes demoner.

AtW

Lenke til kommentar
Blizzard er noen pengegriske jæv**r... De bryr seg ikke om kritikken og driter i de oldschool gamerne, mens de fokuserer på å bli populært blandt andre folk.

Nå tror jeg du bør sjekke fakta her. Blizzard har jo tidligere forandret spill ut ifra hva fansen har sagt om det, så de hører nok mer på kritikken enn noen andre utviklere gjør.

Lenke til kommentar
Blizzard er noen pengegriske jæv**r... De bryr seg ikke om kritikken og driter i de oldschool gamerne, mens de fokuserer på å bli populært blandt andre folk.

De fleste selskaper er pengegriske jævler, forskjellen her er at Blizzard er en av de få aktørene som står for kvalitet.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Bare litt aggresjon som ville ut :p en annen ting er at D2 ble ødelagt. All fokuset lå på WOW, og de tillot duping og hacking. Nå er samtlige D2 spillere rike. Det var virkelig gøy den tiden hvor det var stort å gå rundt med Enigma, for ikke å snakke om 1.09 tidene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...