NevroMance Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Nå vil jeg vel tro at den lyse stemningen i spillet faktisk er med på å underbygge storyen i spillet, som i det minste starter med at alle tror Diablo har trukket seg tilbake og er død, mens han egentlig bygger seg opp for å erobre overflaten og spre frykt på ny. Hadde det virkelig passet med masse mørke og dystre omgivelser i en verden hvor folk er lykkelige og uvitende? Selv mener jeg at det vi har sett passer godt med hva vi har hørt om historien. Vil også regne med det er ganske tidlig i historien det vi har sett da han nettopp møter Cain der. Selvsagt, senere i spillet da vi nærmer oss Diablo selv burde belysningen følge historien og bli dystrere og mørkere, men når du løper rundt på overflaten under den samme himmelen og sola som små barn leker uten en bekymring burde kanskje grafikken og fargene gjenspeile det? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Dette er selvsagt mulig, men om det virkelig var slik, burde ikke Blizzard kunne komme med info om det rimelig raskt? Er uansett bedre å faktisk si ifra, og heller ta feil, enn å holde kjeft og ha helt rett... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hm, er ikke en fanboy en som forguder produktet, og ikke gidder/kan se at det finnes feil ed det, eller tar jeg feil? Ser at mange sier at det er VI, altså de som "klager" så fælt er de som er fanboisa. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fanboy Uansett hva fanboy er så vil jeg ikke si det passer for noen sider i denne diskusjonen. Vi bare utveksler våre meninger. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Dette er selvsagt mulig, men om det virkelig var slik, burde ikke Blizzard kunne komme med info om det rimelig raskt? Er uansett bedre å faktisk si ifra, og heller ta feil, enn å holde kjeft og ha helt rett... De burde kunne gi det ja, hvis det er slik. Selv liker jeg hvordan de har gjort det i traileren, men ser at det muligens ikke vil passe like godt nede når du leker deg i helvete. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Og greit nok, vi har ikke kjøpt D3 enda, men en god del av oss har nok kjøpt D2 opp til flere ganger, som burde telle for noe. ^^ Fant det fram igjen nå. Single player hardcore med /players 8. Kan bli interessant.. Tror diablo 3 kommer til å herske uansett grafikk igrunn. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det er jo så klart greit å gi beskjed til Blizzard om man ikke er fornøyd. Det skader jo i hvert fall ikke. For min egen del så gleder jeg meg veldig. Diablo 3 så rett og slett herlig ut. Men det ser ut til at de som har skrevet under på underskriftskampanjen glemmer en liten ting. Hvem har sagt at alle vi som er fornøyd med Diablo 3 slik det ser ut nå, vil bli like fornøyd med eventuelle endringer? Om det feks blir solgt 2 million kopier av Diablo 3. Da er de 37 000, eller hva det nå er, under 2% av Diablo 3 spillerne. Hvorfor skulle Blizzard høre på en så liten prosentandel når eventuelle endringer gjelder for alle? Det ville vært vanvittig frekt overfor resten om den lille prosentandelen fikk viljen sin. Men man vet jo så klart ikke hvor mange som er fornøyd med ingame traileren, og hvor fornøyd de er. Men så lenge ikke flere er misfornøyde så skjønner jeg ikke hvorfor Blizzard skulle bruke spesielt mye tid på dette. Noen sier det er å skyte seg selv i foten om man ikke hører på 37 000 av fansen. Jeg ville heller sagt det er å skyte seg selv i foten om man gjør endringer pga en underskriftskampanje fra så få. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Skal Blizzard ta det seriøst, så håper jeg i det minste at det setter opp en poll på sin egen nettside (med flere alternativer enn bare "nei"). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ikke mørkt nok? Så se å juster skjerminstillingene dine da vel. Skal nok få det så mørkt du bare vil. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Skal Blizzard ta det seriøst, så håper jeg i det minste at det setter opp en poll på sin egen nettside (med flere alternativer enn bare "nei"). Blir ikke stort bedre, blizzard sitt forum er slik at du trenger en cd-key, noe som er bra, men det betyr også at det begrenser antall folk som kommer til å stemme, noe som gjør den pollen enda mer unøyaktig enn oppropet. Nei Blizzard får heller gjøre som de har gjort til nå, teste det innenfor for i selskapet for å se hva som fungerer bra, så slippe en alpha der de tester alt mulig annet. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Tenkte de kunne ha den plassert godt synlig på D3 hjemmesiden, slik at ikke bare forumluskerne ser den. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 En poll bare viser at de faktisk hører på minoriteten til å begynne med. Det beste er om de bare fortsetter utviklingen slik de har gjort til nå, noe de sannsynligvis også kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Skal Blizzard ta det seriøst, så håper jeg i det minste at det setter opp en poll på sin egen nettside (med flere alternativer enn bare "nei"). Nå er det et opprop med folk som ønsker å beholde ting som de er også. Men er vel ikke så veldig mange som har skrevet under. Burde i utgangspunktet si sitt i forhold til en evt avstemming. (enhver side sitt ansvar å reklamere for "sin" kampanje) Lenke til kommentar
dotero Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det kommer aldri til å komme et spill hvor alle er 100% fornøyd.. ikke alle var så glade da hitler døde.. men man må finne det beste alternativet for de fleste:) Jeg synes det er veldig bra at Blizzard hører på fansen, men jeg tror også det er begrenset hvor mye spillet blir endret.. kanskje de endrer det bittelitt med solnedgang og mye skygger istedet for midt på dagen, uten at det gjør noen noe sintere eller lykkeligere! Dette blir nok et fantastik spill uansett og jeg gleder meg til å spille det!! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Blizzard har god tradisjon i å høre på fansen, til å med til graden at de utsetter et spill. Så det er på ingen måte bortkastet å skrive under om man ønsker at spillet skal være mer tro diablo nisjen. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 En poll bare viser at de faktisk hører på minoriteten til å begynne med. Det beste er om de bare fortsetter utviklingen slik de har gjort til nå, noe de sannsynligvis også kommer til å gjøre. Å si at dem som ønsker endring er i minoritet er vel ganske ganske nærmt vill gjetning. Hvordan kan en fastslå hvem som er minoritet uten å ha gjort et skikkelig forsøk i å finne det ut? Er det forresten noe ille i å HØRE på (ikke nødvendigvis følge) minoriteten (uansett hvilken side som virkelig er i minoritet)? Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nå vil jeg vel tro at den lyse stemningen i spillet faktisk er med på å underbygge storyen i spillet, som i det minste starter med at alle tror Diablo har trukket seg tilbake og er død, mens han egentlig bygger seg opp for å erobre overflaten og spre frykt på ny. Hadde det virkelig passet med masse mørke og dystre omgivelser i en verden hvor folk er lykkelige og uvitende? LOL Kan horder av minotaurer og skjeletter være et hint, tro? "Ja det er masse skjeletter som vandrer rundt og angriper alt og alle, men det er jo lys stemning rundtom. Så Diablo kan umulig være tilbake." Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg er langt ifra misfornøyd, men jeg mener fremdeles at det er elementer som kan forbedres. Jeg er for eksempel tilhenger av idèen med å endre dimensjonene på utstyret slik at det ser mer realistisk ut. Det er ingenting galt med å gjøre modifikasjoner fra alpha til ferdig produkt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, dimensjonene er nok det som absolutt bør endres i første omgang, slik at figurene ikke bare ser ut som vraltende "klumper". Eksempelbildet er en flott illustrasjon på forbedringspotensialet. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nå vil jeg vel tro at den lyse stemningen i spillet faktisk er med på å underbygge storyen i spillet, som i det minste starter med at alle tror Diablo har trukket seg tilbake og er død, mens han egentlig bygger seg opp for å erobre overflaten og spre frykt på ny. Hadde det virkelig passet med masse mørke og dystre omgivelser i en verden hvor folk er lykkelige og uvitende? LOL Kan horder av minotaurer og skjeletter være et hint, tro? "Ja det er masse skjeletter som vandrer rundt og angriper alt og alle, men det er jo lys stemning rundtom. Så Diablo kan umulig være tilbake." Nå har jeg vel ikke sagt at de andre folkene er i de samme stedene som helten? Hvis du leser resten av posten også så står det vel noe sånt som at de er under den samme himmelen og sola bare, helten oppsøker disse stedene hvor skjeletter og minotaurer er, mens de holder seg unna befolkede steder (vil jeg tro). Samtidig sier jeg at jeg håper det blir noe dystrere ut i spillet da vi nærmer oss Diablo selv. Dette er også bare et forsøk på å muligens forklare hvorfor spillet er så lyst, men med kun 20 minutter er det litt vanskelig å si noe konkret, og alt er bare gjetting. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Ja, dimensjonene er nok det som absolutt bør endres i første omgang, slik at figurene ikke bare ser ut som vraltende "klumper". Eksempelbildet er en flott illustrasjon på forbedringspotensialet. joda, men synes dette viser enda tydligere hvor viktig det er å få bort pastell blandingen også (som vi kjenner fra warcraft - wow). Ser så utrolig mye bedre ut når de blander naturtro farger som på eksempelet. Endret 9. juli 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg