Tåkefyrste Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ja, de var jo uenig med dere så... Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 SA is right about everything, ever. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Spillet virket VELDIG Warcraft aktig for meg også, men det er jo garantert pga at orginale utviklerne ikke har noe med Diablo 3 å gjøre. At det finnes 22 sider med svar bare på gamer.no sier litt om hvor ille det er :o Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 At det finnes 22 sider med svar bare på gamer.no sier litt om hvor ille det er :o Tror nok ikke de 22 sidene er alle folk som støtter oppropet, heller diskusjon rundt artikkelen. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Artig å se hvordan Diablo 3 provoserer fremfor andre underskriftskampanjer om problemer i verden. Drit i Palestina, vi vil ha et mørkere spill! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Artig å se hvordan Diablo 3 provoserer fremfor andre underskriftskampanjer om problemer i verden. Drit i Palestina, vi vil ha et mørkere spill! Ja gud forby at man kan tenke på noe annet krig og sult en gang i blant. For å være helt ærlig så gir jeg blanke f. i hele palestina. Politikkforumet finnes for dere som er interessert i slikt, denne tråden handler om Diablo3. Endret 5. juli 2008 av apollox Lenke til kommentar
LMH Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Spillet virket VELDIG Warcraft aktig for meg også, men det er jo garantert pga at orginale utviklerne ikke har noe med Diablo 3 å gjøre. Meh.. kanskje dei berre har valgt ein stil dei veit dei fleste vil like godt? Artig å se hvordan Diablo 3 provoserer fremfor andre underskriftskampanjer om problemer i verden. Drit i Palestina, vi vil ha et mørkere spill! Haha Ja, men herregud det gjeld å prioritere, Diablo skal tross alt underhalde oss ein god del meir enn Palestina! Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Spillet virket VELDIG Warcraft aktig for meg også, men det er jo garantert pga at orginale utviklerne ikke har noe med Diablo 3 å gjøre. Spillet virker VELDIG Diablo aktig for meg. Hvordan forklarer du det isåfall? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Nytt bilde fra diablo III: Kista vi skal lagre tingene våre i! Helt seriøst... Dropp pasteller! Endret 5. juli 2008 av Andre1983 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Sjekk her da, nye bilder av den helt nye dvergeklassen og et nytt demonmonster. () Lenke til kommentar
LMH Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Greit nok at eg ikkje støttar oppropet, men fniser litt av bildene fordiom Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Synes bare det blir barnslig jeg. De må gjerne mislike stilen, men dette blir for dumt. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Vi som er imot pastellfargene blir flere og flere og vi kommer til å gjøre alt vi kan for å påvirke utvikling i VÅR vei. Liten sjanse, men hvorfor ikke prøve? Dere andre får hate og være så uenig dere vil. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ja, lykke til, ser ikke noe galt i det, bare man holder argumentene sine saklige. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Det som er irriterende er at folk oppfører seg som rabiate fanboys. Dere hopper på toget uten å vite helt hvorfor, eller hvor det er på vei. Og det bare noen få timer etter at de første offisielle bildene er ute på nettet. F.eks. har dere ikke forstått deres egne argumenter engang, dere bare adopterer dem fra andre, og spyr dem ut igjen. Hadde dere visst hva dere pratet om, så hadde dere skjønt at "pastels" referer til tegneteknikken i teksturer/bakgrunn, ikke pastell-farger. /facepalm Endret 5. juli 2008 av Rata101 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg