Heden Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Sangen var på en kompilasjon med masse rap låter for ca 10 år siden, husker ikke hva sangen heter eller hva den plata het. Men jeg vet at samme selskap ga ut en trance/dance kompilasjon med ca samme navn. Isåfall sangen har en litt rar loop og teksten starter alltid med ''Why is it everytime....'' og han forteller om at bare stygge jenter vil danse med han, at han ikke rekker bussen eller noe osv og mellom hver gang han starter å rappe eller hva jeg skal kalle det sier han noe rart. Er ti år siden, har sittet og google de få tingene jeg husker om den sangen, teksten osv. Jeg er ganske sikker på at A Tribe called Quest - Can I kick er på samme plata og. HAHA har googla i flere timer så finner jeg sangen 10 min etter jeg starter tråden :/ Fet sang! Endret 2. juli 2008 av Failure Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Neste gang må De spørre her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg