RevelleR Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Openatownrisk.com is alive! Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jepp! Jeg var iblandt de 500 første så jeg "vant" visstnok en tskjorte. Men maksimalt skuffet over at man ikke får noen hints om hvem mobil/ting de skal lansere. Var jo bare et meningsløst filmklipp.. det levde ihvertfall opp til sine forventninger om å gjøre en gal Kanksje det står noen mer hints på skjortene? Når en hadde løst alle gåtene så fikk en laste ned et par bilder også. Legger disse ved her så dere kan se dem selv. Det ene er en slags screenshot ifra "filmklippet" imens det andre er bare merkelig Enjoy Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Haha fy faen skulle til å åpne den med en gang den kom, men så sto det "Open at own risk" så da tenkte jeg at det var noe spyware-crap. Glemte helt at det var det derre Nokia-greiene. Lenke til kommentar
Decurio Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jepp! Jeg var iblandt de 500 første så jeg "vant" visstnok en tskjorte. Men maksimalt skuffet over at man ikke får noen hints om hvem mobil/ting de skal lansere. Var jo bare et meningsløst filmklipp.. det levde ihvertfall opp til sine forventninger om å gjøre en gal Kanksje det står noen mer hints på skjortene? Når en hadde løst alle gåtene så fikk en laste ned et par bilder også. Legger disse ved her så dere kan se dem selv. Det ene er en slags screenshot ifra "filmklippet" imens det andre er bare merkelig Enjoy Skuffende.. Joda, den greide å høre The Ringtone, og The Application fant frem passord. Men det lå jo absolutt INGENTING som het The Video i Download! mappene.. genialt Nokia! Og så var det jo flott at den ikke greide å "lese" av The Wallpaper med webcamera, kanskje fordi skjermen på N95 skinner så brutalt tilbake fra lyset i skjermen min..? Uansett, det der var skuffende, var ikke engang mulig å fullføre dette, spesiellt når deres Download! som vanlig har problemer, det har jeg alltid hatt, og The Video ikke var å finne. Morsomt, jo.. utrolig irriterende, å jada. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Videoen er jo der den da. I hvert fall på min. Selv løste jeg denne for ett par uker siden. Altså før det i det hele tatt skulle være mulig å løse den Håper bare at det ble registrert. Lenke til kommentar
Kriff Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hmmmm, ser ut som om jeg òg vant en T-skjorte. Nå er jeg spent - og overrasket over at ikke 500 andre kom meg i forkjøpet. Virker nesten usannsynlig... Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Og jeg vant en nå.. Mer usannsynlig. Skal jeg gjette er det omtrent 50.000 sånne t-skjorter, men alle som får dem kommer til å gå rundt å skryte av at de var en av de 500 og så mase masse om hva dette var. Mer PR til Nokia. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Herregud for et opplegg... Venter til de viser mobilen, jeg. Lenke til kommentar
Jonwm Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Løste den istad. Hadde litt problemer med ringetonen men fikk det til tilslutt. Får t-skjorte Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ser jo ut som Nokia skal finne opp hjulet og elektrisiteten på nytt og putte det i ein telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg