KjellSpell Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hva jeg tror: Tror de tokk å hadde en plan om en lansering, men så rakk de det ikke, så derfor la de bare ut bilde som er der nå. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hehe. Det hadde i såfall vært flaut. Men nedtellingen er jo over for en time siden! og ingenting har blitt lansert.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Og ingenting har blitt lansert ennå? Lenke til kommentar
SintKanin Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hva betyr egentlig INTSP som står øverst på brevet? Søkte litt men fant egentlig ingenting. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 hehe. Søkte på det der jeg også =) Null treff Lenke til kommentar
Lasse09 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg tipper de lanserer N98 jeg.. Lenke til kommentar
SintKanin Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Tror kanskje ikke det er flash videoen folk blir gal av, men av å ikke få vite hva som skjer, og at det ikke skjer noe som helst Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det brevet er en slags kodemelding til oss. Noen som kan dekode den? Lenke til kommentar
Lasse09 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 er nokia n98 en mulighet? eller var det bare et konsept? Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hundreds of years ago scientists, artists and members of royal families gathered to produce a clip of grande weirdness. A clip stranger and more amazing than anything that had ever been made before. But the clip turned out too weird! People went mad from seeing it - it was too much for the common man to handle. Hence the clip was locked away, in a mysterious box with four seals. The knowledge of how break the seals has been passed down over generations, hidden within the technological masterpieces of history. Edisons lightbulb, the Wright Brothers airplane, Apollo 11 all held the secret of unlocking the box. A secret that now can be found within Nokia Download service, allowing the public - you, to find the key to break the seals. And see... The weirdest clip. Ever made..." Lenke til kommentar
stue Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Nøkkelen til klippet ligger i Nokia Download Service. hmmm Lenke til kommentar
devious Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Mulig jeg ikke har fått med meg alt, men kan det være lanseringen av NOKIA 500 AUTO NAVIGATION??? Sjekket IP adressen til openatownrisk og der var det en adresse om en box. Kan jo sjekke denne http://www.blackboxmystery.com/ Muligens det ikke er den, men ikke funnet ut noe annet ihvertfall. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 JaaaAAAaa Nokia?? På tide å komme frem til poenget eller? Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 det var jo nesten litt morsomt =) Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Dårlig gjort av Nokia dette her. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Vekk meg når dere har funnet ut hva det var... zzz Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 De drar den litt for langt. De venter alt for lenge med å oppdatere ting, for at folk skal holde seg nysgjerrig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Kom igjen nå, Nokia! Gi meg en grunn til å ikke kjøpe iPhone! (er det noen rykter elns. som er mer håndfaste enn andre osm gjetter på hva som kommer til å skje?) Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Noen som har funnet ut av koden nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg