Mafo Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Nokia har publisert en nettside som mildt sagt gir flere spørsmål enn svar. Les mer Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det ser ut som at klippet går i loop, men hvis man ser på en del av klippene, så er det en klokke som teller ned til et eller annet.. Hvis den teller ned til sitelaunch får vi vite hva Nokia brygger på om 122 timer og 7 minutter Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tydeligvis noe som skal skje, 121 timer +++ igjen nå. Det skal vel bli mandag morgen 7.juli kl 0900. Terrorrrrr! Helt klart. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 man kan finne noe på nokia sin download side, om hvordan man åpner boksen med filmen... ikke at jeg finner noe der men... Lenke til kommentar
prebenaa Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Nedtellingen er jo basert på pc'klokken... Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg tipper det er touch mobiltelefonene som blir lansert. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 117 timer og 45 minutter! Stay tuned... Håper de lanserer noe tøft. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kanskje en helt sinnsyk oppdatering til haltende N-Gage!!!? ...kan jo håpe Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det skal vel bli mandag morgen 7.juli kl 0900.Jeg havner også på mandag, men kl 11. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) man kan finne noe på nokia sin download side, om hvordan man åpner boksen med filmen... ikke at jeg finner noe der men... "Hundreds of years ago scientists, artists and members of royal families gathered to produce a clip of grande weirdness. A clip stranger and more amazing than anything that had ever been made before. But the clip turned out too weird! People went mad from seeing it - it was too much for the common man to handle. Hence the clip was locked away, in a mysterious box with four seals. The knowledge of how break the seals has been passed down over generations, hidden within the technological masterpieces of history. Edisons lightbulb, the Wright Brothers airplane, Apollo 11 all held the secret of unlocking the box. A secret that now can be found within Nokia Download, allowing the public - you, to find the key to break the seals. And see... The weirdest clip. Ever made..." * Edisons Lightbulb * Wright Brothers airplane * Apollo 11 * Nokia download This sounds crazy! Endret 2. juli 2008 av RevelleR Lenke til kommentar
Tuckiozi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Neimen, der var det jo et navn også...Ewan? Lenke til kommentar
Accelerati Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Nokia har publisert en nettside som mildt sagt gir flere spørsmål enn svar. Les mer 96 timer igjen, ser ut som noe vil dukke opp di nokia download menyene på symbian serie 60 terminaler Lenke til kommentar
PatchPeters Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 TV reklame for iPhone Killer 4sure! bare 95timer igjen nå!!!! Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg gjetter at en annen combo enn 3 like symboler vil gi oss tilgang til mer. Noen som har funnet ut av noe på "Nokia Download!" ? Endret 3. juli 2008 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg prøvde først å tenke logisk. Du trykker til du kommer til N i alfabetet på den første. Så til 9 i den andre. Og så til et siste siffer (som jeg glemte å telle såklart). Så satser på at mitt tilfeldige "svar" stemmer, og at det er en N >95 som blir lansert Uansett, gleder meg. De gjør vel ikke dette med en hvilken som helst telefon! Endret 3. juli 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det triste er at du vet det mest sannsynligvis bare er en telefon, og for å være helt ærlig er kan antall slike som har fått meg til å løfte på et øyenbryn det siste tiåret telles på én hånd.. og ingen av de var fra Nokia. Lenke til kommentar
Puccifer Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det skal vel bli mandag morgen 7.juli kl 0900. Skulle det ikke heller bli kl 11 Lenke til kommentar
z0nic Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hm.. har dere sjekket siden i det siste? Noe har skjedd... på en måte... sjekk selv..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg