Mafo Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Lurer du på hva som følger med når du kjøper tidenes mest åpne telefon? Og hvordan den ser ut når den starter opp? Les mer Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Følger den pennen med? Den er faktisk genial. Lommelykt, laserpeker, stylus og penn i ett. Men ellers kan man sikkert få oppstarten til mange telefoner til å se like avansert ut. Hvis man vil. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tidenes korteste artikkel og bildeserie? Brukte 1 minutt for å finne hvor jeg kunne bla til neste side men.. Utrolig kjedelig utseende på telefonen. Blir ikke enklere å spre linux-budskapet til folket når man har en slik design. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 CAD-filen på telefonen ligger på openmoko sin hjemeside, så det kommer nok flere skall. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hos meg åpner "felleskjøptråden" som lowfi, er det meningen? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hoho, gleder meg til jeg får min Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Elsker tanken. Men ikke den stiligste mobilen jeg har sett. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Hos meg åpner "felleskjøptråden" som lowfi, er det meningen? Det samme her... Så langt er vi i rute mot et vellykket felleskjøp, pengene er samlet og vi venter kun på at nettbutikken skal åpnes. Jeg går rundt med laptop med 3g-modem lenket til armen, klar for å bestille! Angående design; når du har CAD filene kan du designe ditt eget skall i titan om du vil. Designet er enkelt og greit, det gjør telefonen billig. Det virker mot sin hensikt å bruke store summer på design for å slippe CAD filen. Endret 12. juli 2008 av data_jepp Lenke til kommentar
fluke78 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kan man få kjøpt bare pennen ? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kan man få kjøpt bare pennen ? Jepp, for den nette sum av $3,79 inkludert frakt fra Dealextreme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg