Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Gulvfliser på bad løsner

Anbefalte innlegg

Fikk en ubehagelig overraskelse i dag morges da jeg skulle gå inn på badet, plutselig knaste under beina mine, og når jeg banket på flisene, kjenner jeg at et ganske stort område har hulrom under seg. Det vises også en liten bul på litt avstand, og det virker som det svaier litt om jeg går på de.

Det er foran dusjen, men ikke rett foran dusjen, så de flisene sitter fast.

Da blir jeg usikker på om det kan være fuktskade? Ser ingenting.

Badet ble ferdigstilt i januar 2005. Vil dette være en garantisak eller noe jeg kan risikere å måtte ta på egen lomme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har 5 års garanti på utført arbeid. ( ved arbeid gjort med kvittering for det)

Ring håndverkeren og forklar problemet, da vil han antagelig komme å se på det. hvis han ikke er sikker på hva det kommer av eller hva som må gjøres, har han mest sannsynlig mulighet til å få med seg folk fra levrandøren av f.eks limet som ble brukt. Sammen kan man da finne en forklaring.

Dette gjelder da de håndverkerne som er seriøse og har snev av arbeidsstolthet :)

Lenke til kommentar

utganspunktet lite å gjøre da. men hvis du finner eier av selskapet så kan det hende at han er behjelpelig med problemet.

Hvis ikke bør du skjekke opp om det er noe du kan rette mot konkursboet, men da regner jeg med at du må ha takstert skaden/reprasjonen på forhånd.

Er ikke helt sikker på dette men det r det første som slå meg.

Endret av eimo99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...