Zypod Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 jeg leiter etter discworld på nette... så den på "home of the underdog", men downloaden funka ikke... er det noen annen plass jeg kan fine den? helst med en funkende download link...? Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Engelsk versjon: (krever registrering) http://aw.localhost.ee/aw/view/1153.html Fransk versjon: http://www.abandonware-france.org/ltf-jeu.php3?id=77 Lenke til kommentar
J_Irenicus Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Funket for meg å laste ned fra the underdogs, men det er riktig nok en god stund siden. synd downloaden ikke er der, men mulig det er midlertidlig.. dessuten har de i den versjonen som finnes på underdogs også med stemmer, noe som er viktig.. burde ikke laste ned uten Lenke til kommentar
Zypod Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 linken var vist bare nede midlertidlig... nå fikk jeg lastet ned fra the-underdogs... å jubel og glede nå er den 58% nedlastet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Synd det er endel komplett obskure idiotiske puzzles i det spillet. Av typen sprut-ketchup-i-en-utedass-så-våkner-blekkspruten-som-bor-der-og-skremmer-vekk-fyren-som-sitter-der-bestandig. Du har selvsagt INGEN anelse at det engang BOR en blekksprut nedi utedassen. Men du vet at det sitter en fyr der hele tida du må få ut så han kan åpne butikken sin. Idioti. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hvis det er Discworld Noir det er snakk om, så jeg det på posten. Posten har jo anlagt et nytt image (som derre sikkert vet) og selger både dvd og spill (som er gått ut på dato ) Men altså, så Discworld Noir der, oppi en sånn "salgkasse". Kostet 99,- Bedre enn å laste det ihvertfall Agres Lenke til kommentar
Zypod Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 det er discworld 1 og 2 jeg er intrisert i... men nå har jeg eneren det holder for nå.... desuten syntes jeg 1'neren og 2'eren er bedere for dem som er ute etter et spill med humor i:lol:. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Synd det er endel komplett obskure idiotiske puzzles i det spillet.Av typen sprut-ketchup-i-en-utedass-så-våkner-blekkspruten-som-bor-der-og-skremmer-vekk-fyren-som-sitter-der-bestandig. Du har selvsagt INGEN anelse at det engang BOR en blekksprut nedi utedassen. Men du vet at det sitter en fyr der hele tida du må få ut så han kan åpne butikken sin. Idioti. ahaha genialt sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå