Bakke Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Snuten fra Beverly Hills ser ikke ut til å passe munnen sin til fordel for en lavere aldersgrense. Les mer Lenke til kommentar
Parson Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Lenge siden Eddie Murphy har vært skikkelig rappkjefta i en film. Får håpe dette blir bra. Personlig synes jeg de kunne ha funnet en bedre regissør en Brett Ratner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Personlig synes jeg de kunne ha funnet en bedre regissør en Brett Ratner. I mine øyne passer Ratner ganske bra. Han er en stødig regissør som jeg tviler på vil gjøre de store feilene med et så bra konsept som dette. Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 http://www.dagbladet.no/kultur/2008/07/02/539828.html Beverly Hills Cop uten Eddie..? Øsjameg. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 En ny Beverly Hills film kan kanskje bli bra. Men uten Eddie blir det ikke no kino besøk for og se filmen. Skal man gjennopplive slike film serier må man ha med original skuespilleren. Blir som Indiana Jones uten Harrison Ford eller Rambo uten Sly. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Fyren vil tydeligvis ikke jobbe mere i filmer..det kan man kanskje forstå etter å ha holdt på i 20 år, og blitt gjennomgående slakta de siste 10 årene. Han har nok mye standup i seg fortsatt..tenk når han begynner å terpe på den gamle RAW-regla om at damer alltid vil ha halvparten. Var jo nøyaktig det som skjedde med Mel B (spice dama) for et par år siden. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Hvor mange BH-filmer har det kommet? Hvor kan man kjøpe de? Noen som vet om butikker i Bergen som forhandler de? EDIT: Bergensområdet Endret 3. juli 2008 av Arne Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Bare 3. Og kun de to første er bra, den siste er bare cash-in-smi-mens-jernet-var-halv-varmt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg