Minus Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Uten å vite, vil jeg likevel anta at det er mye å gjøre på bensinsstasjonene der det er lite å gjøre. De som er flinke, finner seg lett arbeid ut over det som står på rutinelistene. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Finn noe å fordrive tiden med, feks ta med bærbar pc eller no.. Betalt for å gjøre ting du liker Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Dårlig. kan sammenlignes med minimum wage fra USA. Den er $5,85, altså 30 kr/t. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 takker for innspill her, får se om jeg tør å ta en prat med sjefen da Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Jeg jobbet på Esso i Fredrikstad og tjente 105kr timen i 13 måneder. Møkka lønn i min mening for en såpass travel stasjon. Nå tjener jeg 130kr/t som kundebehandler hos transcom. Er forøvrig 21 år og har 0 utdanning utenom GK elektro. Endret 30. juli 2008 av Keylar Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 95kr/t idag syns jeg er latterlig lite. Jeg hadde det i min deltidsjobb for 7 år siden, da jeg fortsatt gikk på skolen... Altså en 17-åring, uten utdanning. Jeg ser mange sier at lønnen skal stå i forhold til arbeidspress/mengde, og dette er jeg enig i. Men en slik "slapp" jobb som trådstarter beskriver burde betale rundt 120kr timen. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Dårlig. kan sammenlignes med minimum wage fra USA. Den er $5,85, altså 30 kr/t. Kostnadsnivå er mye høyere i Norge også da, men det var ment som en overdrivelse. Uansett så er 95 kroner lite for en sånn jobb. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ja, for ikke å gjøre noe? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Dårlig. kan sammenlignes med minimum wage fra USA. Den er $5,85, altså 30 kr/t. Hvor alt koster mye mindre. Å tjene under 100 kroner etter fylte 18 år er svært lite. At du chillern på jobben blir helt irrelevant. Hva tjener de andre som jobber der? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Dårlig. kan sammenlignes med minimum wage fra USA. Den er $5,85, altså 30 kr/t. Hvor alt koster mye mindre. Det koster nok litt mer enn en snau tredel av hva det gjør i Norge å leve i USA! Det tilsvarer nok 50, maks. 60 kr/t i Norge! Men dette er off-topic. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ja, for ikke å gjøre noe? Når man ikke har noe å gjøre så kjennes arbeidsdagen fort veldig lang ut. Dessuten går det vel mer på hva tiden din er verdt og hva du kan få andre steder. 95 kroner timen er lite i Norge. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) LITE!!! :o jeg jobber også på bensin-stasjon og er også 18(min første jobb) og jeg tjener 123 kr i timen! Endret 5. august 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 hos oss får du bare tilegg viss du jobber overtid Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Synes nittifem kroner i timen høres lite ut, i hvert fall når du er over atten. Bytt jobb. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har sommerjobb som elektriker, er 16 år, kan ganske mye om elektronikk og tjener 85kr!!! Faen så skuffa jeg ble her om dagen når jeg fikk lønnslippen. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvorfor spurte du ikke om timelønnen lenge før? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Synes nittifem kroner i timen høres lite ut, i hvert fall når du er over atten. Bytt jobb. jau syns selv det er litt snaut... Men jeg trives ganske bra på jobben da, ikke så mye å gjøre pluss at jeg jobber annenhver helg, så blir rundt 2600 kr i måneden bare. Kunne sikkert lett fått jobb ved kiwi eller noe men det kjipe da er at da må jeg jobbe en del mer noe som jeg i grunn ikke har lyst til. for da blir det fort lite fritid med studie, jobb på kvelden osv... men takker for alle innspill, se om jeg får tatt en prat med sjefen og de andre medarbeiderene... kan vel legge til at det er privat drevet stasjon tror jeg... og det jobber 3 andre gutter der i helgene, og så er det sjefen og sønnen, som snart blir sjef, og kona hans som jobber i ukene. pluss en til som hoppa ut av studiene og begynte der... han tjener 120 kr i timen tror jeg... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Wow, de er det ikke mange igjen av naa... Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har sommerjobb som elektriker, er 16 år, kan ganske mye om elektronikk og tjener 85kr!!! Faen så skuffa jeg ble her om dagen når jeg fikk lønnslippen. Du tjener jo mer enn en elektrikerlærling så du har ingen grunn til å klage. Elektronikk har forresten ikke så mye å gjøre med elektro. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Joker: elektrikerlaerlingen faar formell utdanning, det er annerledes. Laerlingeloenning kan ikke sammenligne med annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå