Disorder Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Synes du det er attraktivt med langt hår? Jeg har ingen planer om å klippe håret mitt, men heller ingen planer om å få hår ned til ryggen eller gå med hestehale. Kort eller langt? Dæven, akkurat som å se mitt hår. Endret 30. mars 2009 av Disorder Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Som jente synes jeg langt hår er drit sexy! Men med forbehold. Ikke alle gutter kler det, og jeg tror generelt at jeg synes at ganske maskuline menn kler det best. Og med 3-dagers skjegg blir det fantastisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Som jente synes jeg langt hår er drit sexy! Men med forbehold.Ikke alle gutter kler det, og jeg tror generelt at jeg synes at ganske maskuline menn kler det best. Og med 3-dagers skjegg blir det fantastisk! Enig med deg Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Som gutt så er min erfaring at halvlangt hår er det mest riktige, i alle fall for meg Mulig at lengre passer andre og kort passer noen, men det er som det er sagt tidligere i tråden, smaken er som baken. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Dama mi dreper meg om jeg skinner meg, så tror hun ihvertfall liker det lange håret mitt, hun vil bare korte på luggen min Lenke til kommentar
.sere Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) HoLy_CoW: Jeg synes "ekstrem nått"-en var den desidert kjekkeste av dem på håret. Langt hår er definitivt attraktivt! Jo lengre, jo håttere, som regel. Helst skal det også være mørkeblondt/blondt, for å treffe min smak. Petri Lindroos(Ensiferum og Norther) er et finfint eksempel: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 18. april 2009 av .sere Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Spørs hvor langt og hvordan de har håret sitt da. Det er mange jeg synes er fine med langt hår, men er mye rart med langt hår og. Som det her f.eks: Blir for femi for min del. Men så er det ganske langt og da. Noe som det her syns jeg er litt kulere(men det er egentlig ikke noe særlig langt heller, med unntak av luggen): Endret 18. april 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dave Grohl og Taylor Hawkins er to typer som virkelig kler langt hår, imo: Omtrent sånn som dette vil vel håret mitt se ut når jeg klipper det. Bare tynnere og blondt. Jeg tror jeg er nødt til å ha langt/halvlangt hår, for formen på hodet gjør at jeg mistenker jeg vil se ut som en alien om jeg klipper det kort. Gleder meg litt til militæret når jeg er nødt til å stusse den, og endelig se hvordan det ser ut Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Skinn huet ditt istedenfor Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Skinn huet ditt istedenfor Ehm. skinnhead! Jeg vet at jeg faktisk ser mye bedre ut med langt hår fordi når det er kort ser hodet mitt så jævlig eggformet ut, og jeg liker ikke å ha et egg hode. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Menn med langt hår er elsk (Not gay ment) Petri Lindroos også <3 Lenke til kommentar
dreamevil Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Synes du det er attraktivt med langt hår? Jeg har ingen planer om å klippe håret mitt, men heller ingen planer om å få hår ned til ryggen eller gå med hestehale. Kort eller langt? jeg mener at langt hår kan kle alle... Det er mange forskjellige frisyrer som kan passe deg, ikke alle ser bra ut, men du finner alltid en som gjør. Jeg er i en vokse periode men visst nok ville jeg ha litt emolignende.. eller noe uansett så er det så mye en kan gjøre med langt hår, jeg mener du burde gå for langt hår jeg Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kan være fint, men sjelden jeg ser det. Lenke til kommentar
probin Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 langt hår er awesome! men, mellomlangt er øøøøh. (på meg iallefall) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hva er poenget med å dra opp en ett år gammel tråd bare for å komme med en helt uinteressant kommentar? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg kler overhode ikke kort hår, og er smått allergisk mot frisører, så har litt lengde på det. Virker som de fleste er enige i at jeg ser bedre ut sånn, dog er det litt strid om hva som er passende lengde. Hva er poenget med å dra opp en ett år gammel tråd bare for å komme med en helt uinteressant kommentar? Nå må det iallefall sies at kommentaren hans var da langt mer interessant enn din, og tilmed on topic. Hvorfor starte en ny tråd når temaet allerede diskuteres her? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg fikk beskjed om at jeg så ut som en bølle med kort hår XD. Folket i familien liker det best kort, men jeg og alle vennene mine synes jeg kler langt bedre, med kort hår ser jeg nesten litt ut som en rar munk XD Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Liker å ha det sånn at det dekker halve øret ca. Om jeg har _altfor_ kort ser jeg ut som en liten guttunge Om jeg har for langt ser jeg litt ut som en jente , en DIGG jente Så jeg kler kort/mellomlangt best Endret 20. juni 2010 av Overdox Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det kommer jo helt ann på hvor langt det er og hvor stelt det er. Synes Sergio Ramos er sykt sexy med langt hår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå