Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jo, om en jenten tar så til de grader feil. I forhold til? Hvem er du til å bestemme om noen tar feil eller ikke når det kommer til hva en selv syns er attraktivt? Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Vil ikke si at man må ha hår til midten av ryggen for at det skal regnes som langt. Det var jo ikke det jeg mente heller. Jeg sa jeg selv liker det best om det er til midten av ryggen eller lengre. Langt = Endret 25. januar 2009 av doedskvad Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jenter har langt hår, gutter har kort.Slik ser nå jeg på det. Noen gutter kler jo ikke helt kort da. Jeg kler ikke helt kort hår, så jeg har det medium langt. Lenke til kommentar
floww Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 hvor lang er langt hår? hår ned til kinnet +/- ? har ikke fått noen klager på håret mitt, iaffal ikke at det er jentete Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) floww: hva som ses på som langt varierer vel en del, men jeg er enig med doedskvad at det må ned til skuldrene for å være langt. over ørene er det halvlangt. Men er et definisjonsspørsmål. Jeg har hår til et godt stykke nedover ryggen, men får egentlig aldri høre at det er jentete. Men er kanskje vanskelig å kalle en svær bredskuldret skjeggete kar for jentete Endret 17. januar 2009 av Pivotal Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg hadde ganske så langt hår før, begynte å nærme seg nipplesene. Glad jeg klippet det. Interessen fra kvinnelig hold er langt større nå enn før. Du er mye penere med kort. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Takker Er langt mer fornøyd med kort enn langt. Tok forresten å klippet en kompis for ikke lenge siden. Han hadde nesten like langt som meg. Han var veldig i stuss og angret litt når jeg hadde begynt. Men når jeg var ferdig var han i ekstase:P Mye heitere. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Stakan, du er dritfet på håret, hadde tenkt å stusse det slik som du har. Hvis det er greit? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Selvfølgelig er det greit, hehe. Av rein nysgjerrighet, tenker du på det lange håret eller det korte? Nå når jeg har kort klipper jeg meg selv, så det er ikke noen ingeniørkunst bak frisyren Lenke til kommentar
wûst Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Tenker på det korte, du poster jo i RPP så Der har du noen bilder med sykt digg hår. Nesten en slags "buzzcut". Endret 17. januar 2009 av Sattern Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Haha, takker! Bare å finne frem hårklipperen og stille inn på 16-18mm Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Skaff deg dreads, det er tøft xD Endret 28. mars 2009 av Mike32 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg har langt, synes jeg ser bedre ut med langt, også føler jeg meg ikke så nazi som jg gjør med kort hår. Det hjelper også på andsiktsformern, jeg ser ikke så rund ut med langt hår. + Da har jegnoe å bange med når jeg er på konserter. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Føler du deg virkelig nazi av buzzcut? Lolz. Lenke til kommentar
Eloise Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Egentlig synes jg at gutter skal drit i hva andre synes, men jeg liker ikke gutter med langt hår Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Føler du deg virkelig nazi av buzzcut? Lolz. Nei, det var ment som en spøk, men jeg liker ikke kort hår, ikke på meg selv i allefall. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Er vel opptil hvordan sveisen er utført? Vil tippe at jenter synes dette er nokså HÅTTT: Og så middelshått: Og så til slutt, eXtremt NÅTT: Er 102% sikker på at jenter_flest_ er enige med meg. Ellers regjerer "kort" hår fortsatt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det er hot fordi det er Johnny Depp. Ellers så syntes jeg selv at kort hår er penest, by far. Kort = alt kortere enn ned til nasen ( Når man har det i lugg fremover ) Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hurra for langt hår, så lenge det er velstelt og har litt form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå