Lubbne_Ludde Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det finnes 3 typer langt, når vi snakker om hår lengde. Guttelangt: Ørelengde +- Jentelangt: Skuldrene + Hippielengde: Skulderlengde, eller mer. Kan enkelt settes i hestehale og ser skjeldent bra ut. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Noen kler det, andre kler det ikke. Det kan være veldig pent. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jentelangt. Nå syns jeg det er veldig konservativt å tenke sånn at det er bare jenter som kan ha langt hår og motsatt. Det er veldig kjønnsrollebevisst, og den kommer gjerne fra 70-tallet. Uggent. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det finnes 3 typer langt, når vi snakker om hår lengde. Guttelangt: Ørelengde +- Jentelangt: Skuldrene + Hippielengde: Skulderlengde, eller mer. Kan enkelt settes i hestehale og ser skjeldent bra ut. Jasså? Da lærte jeg hvertfall noe nytt i dag. For å svare på tråden så håper jeg for guds skyld at JENTER syns langt hår er attraktivt. Langt hår kler meg mye bedre enn kort, så jeg kommer til å beholde lengden. Min personlige mening; langt hår - seff attraktivt! Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Synes du er fin med den lengden du har nå, jeg Jeg mener det er noen få gutter som kler å ha litt lengde på håret, men de fleste kler nok kort hår best Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Det verste jeg ser er gutter med laaangt, tykt hår, uansett om det er løst eller i hestehale. Vet ikke helt om jeg bommer på antall a-er i laaangt, men jeg passer ypperlig i beskrivelsen din. Edit: Ja, jeg er av typen hankjønn. Kan jo kanskje legge til at jeg, tro det eller ei, ikke har sett alle hannkjønn med langt hår her i verden, så det kan jo faktisk hende at noen passer det også. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 vet jeg har sett abre et bilde. men du ser ut som du kler håret ditt godt^^ Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Gutter kan vell väre fin med langt hår akkurat som jenter med kort hår? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Ei jente ser to gutter som er ca. like pene. Den ene har kort hår, og den andre har langt. Hun går ikke automatisk etter gutten med langt hår. Dere kan jo ikke mene det er håret som tiltrekker ei jente? Endret 11. juli 2008 av Haute couture Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Så man går etter hår, og ikke personlighet osv.? Du må være enig med meg i at det høres litt dumt ut, eller hva? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ja, helt klart, men er personligheten det første man legger merke til? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Ja, helt klart, men er personligheten det første man legger merke til? Det er det vel ikke ? Sier seg jo selv. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Lag en poll enkelt og greit Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Om det er pent eller ikke kommer helt ann på personen da.. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg skal spare til litt langt hår, ikke så langt at det berører skuldrene da. Skal se om jeg passer bedre med litt lengre hår. Tror faktisk at størrelsen/formen på ansiktet er en viktig faktor som spiller inn om langt/kort hår passer en person Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Nei herlighet, det er selvsagt ingen fasit på hva som er fint! Alle har jo forskjellige meninger, min personlig mening er at de fleste jenter i tenåringsalderen syns at langt går er finest. Når du blir eldre kan det kanskje være litt det med å være "skikkelig" å ha kort, velstelt hår. Selvsagt er det noen som passer til å ha kort hår og noen til å ha langt. Du har jo disse som "alltid har kort". Lenke til kommentar
Mai Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Etter min mening burde ikke en gutt ha lengre hår enn skuldrene. Synes det blir alt for hippie for meg,og det er litt gross Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Noen kler langt hår, noen kler kort, noen kler begge deler Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Fordi man ikke skal kunne skjelne mellom gutter og jenter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå