Gå til innhold

Gutter og langt hår.. Er det attraktivt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange forskjellige meninger her! :p

Jeg har prøvd kort hår, men jeg synes ikke at det passet noe serlig til meg, men jeg vil gjerne klippe det litt.

Langt hår=emo/metalldude

Sterke og vise ord... For din informasjon så er jeg ganske metallfrelst... ;)

Lenke til kommentar

Hah! :p

Heldigvis så føler jeg meg ikke noe serlig truffet! :wee:

Men ja, jeg er en slik type som kjører 300w med gothmetal, og i tillegg åpner vinduet for å dele musikken min med mine kjære naboer. Jeg vet også at dette vil føre med at jeg blir utstøtt av enkelte grupper. Jeg har nok av venner, og å bli slått ned på gata av pakkiser hver 5 gang jeg er i sentrum tåler jeg! :)

Lenke til kommentar
Ingen som er interressert i å se skikkelig ut?

Kort hår, rene og pene klær som er nøytrale, nybarbert osv.

Sa blåbær....

Vel, smaken er som baken, liker du sosser så kan du tøse videre med de, ikke spre budskap om at alle skulle vært sosser. ;)

Lenke til kommentar

Helt ærlig, så klarer jeg ikke helt dømme om du har langt eller kort hår på bildet. Men ettersom hva jeg ser, så er det ikke så galt,

Jeg syns egentlig at gutter med litt lengde på håret ikke gjør noe. Hestehale og slike lengder, er likevell ikke noe pent i det heletatt, spør du meg.

Lenke til kommentar

Hmm, du kan vel egentlig ikke si det slik. Jeg er jo ikke på noen måter imot den stilen Blåbær skildrer. Skittne klær er aldri heit, uansett hvordan man vrir å vender på det. Gammel svette, lopper og lus er bare uhygeniskt.

Dessuten så kan jo faktisk folk med litt mer lengde på håret, også ha rene pene klær. Så den der ser jeg ikke. Men ja, det er sagt utallige ganger før, og gjentas til stadigheter. Smaken er som baken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...