Gavekort Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Synes du det er attraktivt med langt hår? Jeg har ingen planer om å klippe håret mitt, men heller ingen planer om å få hår ned til ryggen eller gå med hestehale. Kort eller langt? Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Smaken er som baken, men selv synes jeg det ikke er så fint med så langt som du har det, men heller ikke med bolle/millitant-sveis. Håret skal helst gå meg til ørene. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Langt hår FTW! Jeg foretrekker å ha litt lengde på håret. Mye mer man kan gjøre med håret da sammenlignet med hvis man har det ganske kort. Men så har vel ansiktsformen noe å si når det gjelder hva man kler av hårfrisyrer. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jenter har langt hår, gutter har kort. Slik ser nå jeg på det. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 En gutt må være svært maskulin for å kle langt hår mener jeg, de aller, aller fleste gutter med langt hår ville sett mye penere ut med kort. Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Du burde holde det langt, som nå. Når man først kler langt hår er det ikke noen grunn til å klippe det kort. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Mange forskjellige meninger her! Jeg har prøvd kort hår, men jeg synes ikke at det passet noe serlig til meg, men jeg vil gjerne klippe det litt. Langt hår=emo/metalldude Sterke og vise ord... For din informasjon så er jeg ganske metallfrelst... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Bare min oppfatning jeg har fått av folk med langt hår. Altså ikke særlig attraktivt. Men heldigvis så finnes det folk med forskjellig smak. Men glemte å legge til en gruppe til: kriminelle MC-dudes men de må være over 30år. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Hah! Heldigvis så føler jeg meg ikke noe serlig truffet! Men ja, jeg er en slik type som kjører 300w med gothmetal, og i tillegg åpner vinduet for å dele musikken min med mine kjære naboer. Jeg vet også at dette vil føre med at jeg blir utstøtt av enkelte grupper. Jeg har nok av venner, og å bli slått ned på gata av pakkiser hver 5 gang jeg er i sentrum tåler jeg! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Min mening er at du er alt for ung til å kle å ha langt hår. Metalfan eller ikke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Akkuratt det orka jeg ikke å ta til meg. Jeg lurte på om alt i alt at det var akseptert på gutter, ikke om jeg er for ung til å se ut hvordan jeg vil. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ingen som er interressert i å se skikkelig ut? Kort hår, rene og pene klær som er nøytrale, nybarbert osv. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Ingen som er interressert i å se skikkelig ut?Kort hår, rene og pene klær som er nøytrale, nybarbert osv. Sa blåbær.... Vel, smaken er som baken, liker du sosser så kan du tøse videre med de, ikke spre budskap om at alle skulle vært sosser. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Helt ærlig, så klarer jeg ikke helt dømme om du har langt eller kort hår på bildet. Men ettersom hva jeg ser, så er det ikke så galt, Jeg syns egentlig at gutter med litt lengde på håret ikke gjør noe. Hestehale og slike lengder, er likevell ikke noe pent i det heletatt, spør du meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Vel, som jeg ser er du en motsetning av blåbær! Altså.. Da er konklusjonen (logisk nok) at folk liker forskjellige ting! Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hmm, du kan vel egentlig ikke si det slik. Jeg er jo ikke på noen måter imot den stilen Blåbær skildrer. Skittne klær er aldri heit, uansett hvordan man vrir å vender på det. Gammel svette, lopper og lus er bare uhygeniskt. Dessuten så kan jo faktisk folk med litt mer lengde på håret, også ha rene pene klær. Så den der ser jeg ikke. Men ja, det er sagt utallige ganger før, og gjentas til stadigheter. Smaken er som baken. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Men nå tenkte jeg mer på håret! Selvfølgelig er skittne og illeluktende klær lite tiltrekkende. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg tenkte også på håret, men endte med å komentere alt. Har ingenting i mot kort hår, jeg syns litt lengde er penere, men har ikke noe i mot kort. Og når det skal være sagt, så syns jeg du har langt nok hår nå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Ahh! Får alltid kommentarer om at jeg har langt hår! men takk for alle synsinger og meninger hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå