Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg en dårlig kjæreste? Jente 19.


Gjest Guest_yoman_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Føler meg som en dårlig kjæreste.

Til dere gutter; er jeg det?

Til jentene: kjenner dere dere igjen?

 

Her kommer en liste over mine svake sider.

Tenk dere litt om før dere svarer,ettersom jeg har en del gode egenskaper as well!

 

Jeg er sinnsykt sjalu. Jeg blir sur bare han sier en skuespiller er deilig. Men aller verst er det når han kommenterer en av mine venner. Jeg forstår at han er gutt og SELVSAGT syns han andre jenter er pene, men syns han bør holde det for seg selv. Ender alltid opp med at jeg er gretten.

 

Jeg sniker på mobilen hannes hver mulighet jeg får. Samme med nettby og annet tull. Jeg stoler på han, men er paranoid. Hvis jeg feks finner noe på mobilen som jeg ikke liker,så forteller jeg det ikke til han. Jeg blir bare avvisende og til slutt veldig trist og stille. Ender opp med at han blir irritert og jeg lirer alt av meg.

 

Når vi har en stor krangler ender det opp med at jeg slår opp. Har skjedd ca fire ganger (periode på to år). Jeg gjør det som oftest fordi han tar meg for gitt,og jeg vil "skremme" han. Er redd han ikke kommer tilbake neste gang.

 

Sist gang jeg "gjorde det slutt" rotet jeg med en annen. Ble sammen med typen to uker senere. Har ikke sagt noe til han. Tror ikke jeg bør gjøre det.

 

Kort oppsumert. Jeg er grinete og sytete og veldig sjalu. Føler meg ikke som en bra kjæreste. Skjønner ikke hvorfor han er så gal etter meg, finnes sikert mange jenter som ikke er sånn.

 

 

 

Serriøst, du har problemer... tenkt på hjærnekrymper?

Lenke til kommentar
Føler meg som en dårlig kjæreste.

Til dere gutter; er jeg det?

Til jentene: kjenner dere dere igjen?

 

Her kommer en liste over mine svake sider.

Tenk dere litt om før dere svarer,ettersom jeg har en del gode egenskaper as well!

 

Jeg er sinnsykt sjalu. Jeg blir sur bare han sier en skuespiller er deilig. Men aller verst er det når han kommenterer en av mine venner. Jeg forstår at han er gutt og SELVSAGT syns han andre jenter er pene, men syns han bør holde det for seg selv. Ender alltid opp med at jeg er gretten.

 

Jeg sniker på mobilen hannes hver mulighet jeg får. Samme med nettby og annet tull. Jeg stoler på han, men er paranoid. Hvis jeg feks finner noe på mobilen som jeg ikke liker,så forteller jeg det ikke til han. Jeg blir bare avvisende og til slutt veldig trist og stille. Ender opp med at han blir irritert og jeg lirer alt av meg.

 

Når vi har en stor krangler ender det opp med at jeg slår opp. Har skjedd ca fire ganger (periode på to år). Jeg gjør det som oftest fordi han tar meg for gitt,og jeg vil "skremme" han. Er redd han ikke kommer tilbake neste gang.

 

Sist gang jeg "gjorde det slutt" rotet jeg med en annen. Ble sammen med typen to uker senere. Har ikke sagt noe til han. Tror ikke jeg bør gjøre det.

 

Kort oppsumert. Jeg er grinete og sytete og veldig sjalu. Føler meg ikke som en bra kjæreste. Skjønner ikke hvorfor han er så gal etter meg, finnes sikert mange jenter som ikke er sånn.

For mange mange år siden var jeg i et ganske så langt forhold med en jente som høres omtrent ut som deg og tro meg det var ikke noe godt. Den dag i dag blir jeg sint og lei når jeg tenker på det (og jeg er i et supert forhold som har vart i over 4 år). Hver gang jeg tenker tilbake på den tiden angrer jeg bittert på at jeg ikke dumpet den dama først som sist sparte meg selv for mye smerte.

 

Det jeg leser ut av det du skriver er at du har funnet noen du absolutt kan stole på. Eneste grunnen til at han skulle finne noen andre er om du fortsetter slik du gjør nå. Kast deg ut i det og lær deg å stole på han, så får dere det helt sikkert kjempefint sammen. Fortsett slik du gjør nå og du kommer til å bli såret og bitter på deg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...