skyhawk Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det beste valget du kan ta er nok å kjøpe japansk som mange har nevnt hvis du skal ha en bil som er lite feil med og pålitelig. Personlig ville jeg ikke valgt japansk, synes rett og slett de er for kjipe og kjedelige. Jeg vil sterkt fraråde deg å kjøpe den Carinaen der, det er ALT for dyrt for en bil som har kjørt ekvator nesten 20 ganger. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) ok, skjønner er mulig at jeg kanskje ikke trenger og kjøpe noe, er nemlig noen i familien som har kjøpt seg ny bil, og dem hadde en toyota (husker ikke typen nå) fra 93 tror jeg. skal hvertfal låne den en stund, i forbindelse med øvelseskjøring Endret 19. juli 2008 av just-_-me Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Kan med sikkerhet si at det er mye slitasje på den, sier seg selv når den har gått nesten 800.000 totalt. (sett bort ifra motoren som er bytta, men den har ikke gått lite den heller) Karosseriet kan se bra ut om det er velholdt, men tenk på at det er mye mer enn karosseriet. Om feil og slitasje ikke har "vist" seg enda så vil det garantert gjøre det etterhvert. Du trenger nødvendigvis ikke gå så høyt opp i prisklasse for å få en fin bil som mange tror. Du får helt brukbare biler helt ned til 5000kr, men som sagt, du får det du betaler for. Kjøper du en japse f.eks en Mazda 323 til 10.000 får du kanskje en bil som er tilnærmet strøken og null feil, betaler du 10.000 for en Mercedes eller BMW får du kanskje noe annet. Tar et sitat fra en som solgte en Fiesta her "du får ikke bedre bil, bare dyrere" Endret 19. juli 2008 av skyhawk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå