ilpostino Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Har faktisk veldig lyst til å være en del av dette Bergen chapter av forumet er jo veldig flinke tilå sosialisere så det er sikkert mange som kunne tenke seg å stille opp. er ikke verre enn å ta initiativet. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg er 15 år og har aldri vært med på dette før. Hadde egentlig håpet å komme under ledelse av noen andre.. Hva mener du med Bergen chapter ilpostino? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ta med deg noen kompiser, lag noen svaere skilt og stikk til by'n. That's all you need. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hva mener du med Bergen chapter ilpostino? Bergen chapter = alle folkene fra forumet som bor i Bergen og området rundt. lag en post så er detnok noen som vil si seg villig til å ta over det å styre showet når/om dere steller igang noe slikt.. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Fantastisk film. Synes sånt er helt konge. Det er nok mange som får dagen reddet av en slik klem. You said it Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ok, da har jeg laget en tråd som heter "Free hugs Bergen", som ligger under "Sosialt"-forumet under Off-Topic. Håper folk tar en titt Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ah, kult! Har sett en sånn Free-Hug greie i Bergen en gang før, men da var jeg kanskje litt for sjenert til å egentlig tørre å ta imot en klem Men etter å ha lest gjennom denne topicen så ser jeg og skjønner egentlig hvorfor folk arrangerer disse kampanjene Ble litt inspirert også til å være med på noe sånt, bare for å kanskje gjøre hverdagen til en person litt lettere å komme seg igjennom Ser det skal være en sånn kampanje 2. august i Bergen, kanskje dere får selskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå