LarsP Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Problemet med "Free Hugs"-opplegget er at det bestandig er smålubne stereotype jenter i tenårene som står for utleveringen av klemmene. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Folk er forskjellige. Heldigvis Jeg er heller ikke en klemmeperson, men dersom jeg kunne gjort andre glade og vært med på det som i mine øyne er en god sak, så hadde jeg gjort det. Ikke fordi "åh jeg er så søt og grei og Jesus yeey peace", men fordi for meg er det viktig å gjøre noe for andre innimellom.. Og hvorfor er det viktig for deg? Hva hadde du følt om du hadde stått der med de andre her og gitt ut gratis klemmer? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 La oss si at en person er drittlei livet og er suicidal fordi han synes eller tror at alle hater han, og plutselig får en klem av en fremmed. Tror du ikke det kan gjøre at den personen føler seg mye bedre? Eller syns du fortsatt at det er teit? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Og hvorfor er det viktig for deg? Hva hadde du følt om du hadde stått der med de andre her og gitt ut gratis klemmer? Hvorfor det er viktig for meg å gjøre noe for andre enn meg selv innimellom? Fordi jeg vet hvordan det føles for meg hvis noen gjør noe for MEG. Å sette seg selv til side og tenke på andres behov/dagsform. Det er ikke noe som bør undervurderes. Om jeg hadde vært med så ville det ikke vært fordi JEG liker å klemme, eller fordi jeg ser på meg selv som en frelser. Men for å gjøre noe uselvisk, og i det minste prøve å glede andre mennesker. I begynnelsen hadde jeg sikkert følt meg litt sjenert, men jeg vet det hadde gått over. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Nei, det finnes ingen uselvisk handling. Alle handlinger har en selvisk pay-off. Hva hadde din vært? Hva hadde du følt? Er det jeg vil frem til.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 En god handling er god uavhengig av om man får noe godt ut av det selv også. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Er det virkelig så ille om min HOVEDGRUNN er fordi jeg mener at jeg kan bidra til en bedre dag for andre? Så får vi heller si at ja, jeg får sikkert en fin dag jeg også. For det ville jeg nok hatt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Problemet med "Free Hugs"-opplegget er at det bestandig er smålubne stereotype jenter i tenårene som står for utleveringen av klemmene. Eyhh! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Ja må nesten si det var LITT bom der ja Endret 10. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Problemet med "Free Hugs"-opplegget er at det bestandig er smålubne stereotype jenter i tenårene som står for utleveringen av klemmene. Eyhh! Relax, Lars vil bare ha tynne sjenerte gutter uansett. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Free hugs konseptet er jo utrolig koselig. Noen mener sikkert at det er ett selvisk konsept ja. Og det kan jeg også forstå. Siden jeg faktisk blir glad av å gi klemmer til folk. Men hva gjør vel det, om jeg er selvisk eller ikke, om jeg gleder noen andre på min vei? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Det hele Free Hugs virker så altfor hippiebohem "jeg bor i en storby og vil gjøre noe trendy" - aktig ut.. En klem betyr ikke en dritt om det ikke er fra noen man er glad i, det er ihvertfall min oppfatning. Tåpelig stunt.. Du virker som en utrolig positiv person Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Dere glemte å spille fiolin når dere skrev disse innleggene Jeg ser ikke på det som at dere vil gi folk oppmerksomhet, jeg ser på det som at det er dere som vil ha oppmerksomheten.. vet du hva, Har du noe som man trenger får og overleve ? Hjerte jeg har lest en god del av dine innlegg og de er ikke akkurat så utrolig modne / voksne / saklige eller noe som helst Som mange har sagt før Det er ikke alltid man trenger en Ting / gave / etc i livet og JO det finnes Uselvsiske Ting, kommer du her og sier at Mor thersa bare satt i slummen alle årene med de fattige og pleide de og jobbed med det fordi hu følte seg så jevlig bra? Jeg kan ta opp noen ting selv jeg, en dag jeg var på vei til skolen og alt bare var helvete oppe i hodet, satt på bussen og så ut av vinduet akkurat da sto det ei jente der så rett på meg jeg smilte litt sånn svakt og fikk tilbake et stort smill resten av dagen var bra det skal ikke så mye til får at andre folk faktis redder dagen din / gjør den mye bedre Og det er utrolig koselig og bare få en klem hadde jeg sett han duden i australia hadde jeg ikke tenkt 2 ganger før jeg hadde gitt han en får og si det sånn, til dere som snakker om ja vis det er ei deilig dame etc det er mere får sin egen del og fordi man vil ha noe av det og ikke spesielt uselvsisk Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Hvem er han fyren i Australia du snakker om? Fritzl? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Dette var et SINNSYKT koselig opplegg! Så videoen i førsteposten; en fantastisk koselig mann og en fantastisk koselig film. Jeg så noen som hadde postet filmer litt ute i tråden også, dem så jeg også. Jeg satt og smilte fra øre til øre og kom rett og slett i et godt humør av å se på! :) Trykket i magen lettet kraftig, og jeg følte at verden var et fantastisk flott sted med mange flotte mennesker. Blir dette arrangert i Bergen? Jeg har veeeldig lyst til å være med Hvis ikke, kan jeg få mob. nr. til noen av dem som pleier å være med i Oslo, så jeg kan ringe og få være med om jeg noen gang reiser dit? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Det er ett opplegg i gang for oslo aws. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=970014&hl= Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Problemet med "Free Hugs"-opplegget er at det bestandig er smålubne stereotype jenter i tenårene som står for utleveringen av klemmene. kan godt få av meg istedenfor hvis du vil ha ser relativt ofte på videoen på Youtube. samme sang som i førsteposten. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Hvem er han fyren i Australia du snakker om? Fritzl? Hehe, minte meg om Dumb & Dumber. "Oh, you're from Austria! G'day mate! Let's put some shrimp on the barbie!". :!: Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 HAHAHA, den kommentaren er så sinnsykt bra.. Ler hver gang.. Er nok "barbie" som gjør utfallet. For de som ikke skjønner det er det altså bbq, men han sier det som barbie... Men folkens, ingen som har svart på mitt innlegg lenger oppe. Blir dette arrangert i Bergen? Jeg har veeeldig lyst til å være med inv_biggrin.gif Hvis ikke, kan jeg få mob. nr. til noen av dem som pleier å være med i Oslo, så jeg kan ringe og få være med om jeg noen gang reiser dit? Har faktisk veldig lyst til å være en del av dette Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Er bare til aa ta initiativet selv det Noe jeg liker aa gjoere, er aa stikke inn til by'n og treffe nye folk. Bare chille med dem, oeve paa cold reading og daygaming. Bergen er full av folk naa som sola skinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå