Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Free Hugs! - oppfatninger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk er forskjellige. Heldigvis :roll:

Jeg er heller ikke en klemmeperson, men dersom jeg kunne gjort andre glade og vært med på det som i mine øyne er en god sak, så hadde jeg gjort det. Ikke fordi "åh jeg er så søt og grei og Jesus yeey peace", men fordi for meg er det viktig å gjøre noe for andre innimellom..

Og hvorfor er det viktig for deg? Hva hadde du følt om du hadde stått der med de andre her og gitt ut gratis klemmer?

Lenke til kommentar
Og hvorfor er det viktig for deg? Hva hadde du følt om du hadde stått der med de andre her og gitt ut gratis klemmer?

Hvorfor det er viktig for meg å gjøre noe for andre enn meg selv innimellom? :p

Fordi jeg vet hvordan det føles for meg hvis noen gjør noe for MEG. Å sette seg selv til side og tenke på andres behov/dagsform. Det er ikke noe som bør undervurderes.

Om jeg hadde vært med så ville det ikke vært fordi JEG liker å klemme, eller fordi jeg ser på meg selv som en frelser. Men for å gjøre noe uselvisk, og i det minste prøve å glede andre mennesker. I begynnelsen hadde jeg sikkert følt meg litt sjenert, men jeg vet det hadde gått over.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det hele Free Hugs virker så altfor hippiebohem "jeg bor i en storby og vil gjøre noe trendy" - aktig ut.. En klem betyr ikke en dritt om det ikke er fra noen man er glad i, det er ihvertfall min oppfatning. Tåpelig stunt..

Du virker som en utrolig positiv person :)

Lenke til kommentar
Dere glemte å spille fiolin når dere skrev disse innleggene :roll:

Jeg ser ikke på det som at dere vil gi folk oppmerksomhet, jeg ser på det som at det er dere som vil ha oppmerksomheten..

vet du hva, Har du noe som man trenger får og overleve ? Hjerte

jeg har lest en god del av dine innlegg og de er ikke akkurat så utrolig modne / voksne / saklige eller noe som helst

Som mange har sagt før Det er ikke alltid man trenger en Ting / gave / etc i livet

og JO det finnes Uselvsiske Ting, kommer du her og sier at Mor thersa bare satt i slummen alle årene med de fattige og pleide de og jobbed med det fordi hu følte seg så jevlig bra?

Jeg kan ta opp noen ting selv jeg,

en dag jeg var på vei til skolen og alt bare var helvete oppe i hodet, satt på bussen og så ut av vinduet akkurat da sto det ei jente der så rett på meg jeg smilte litt sånn svakt og fikk tilbake et stort smill

resten av dagen var bra

det skal ikke så mye til får at andre folk faktis redder dagen din / gjør den mye bedre

Og det er utrolig koselig og bare få en klem :) hadde jeg sett han duden i australia hadde jeg ikke tenkt 2 ganger før jeg hadde gitt han en får og si det sånn,

til dere som snakker om ja vis det er ei deilig dame etc det er mere får sin egen del og fordi man vil ha noe av det og ikke spesielt uselvsisk

Lenke til kommentar

Dette var et SINNSYKT koselig opplegg! :D

Så videoen i førsteposten; en fantastisk koselig mann og en fantastisk koselig film. Jeg så noen som hadde postet filmer litt ute i tråden også, dem så jeg også. Jeg satt og smilte fra øre til øre og kom rett og slett i et godt humør av å se på! :):) Trykket i magen lettet kraftig, og jeg følte at verden var et fantastisk flott sted med mange flotte mennesker.

Blir dette arrangert i Bergen? Jeg har veeeldig lyst til å være med :D Hvis ikke, kan jeg få mob. nr. til noen av dem som pleier å være med i Oslo, så jeg kan ringe og få være med om jeg noen gang reiser dit?

Lenke til kommentar

HAHAHA, den kommentaren er så sinnsykt bra.. Ler hver gang.. Er nok "barbie" som gjør utfallet. For de som ikke skjønner det er det altså bbq, men han sier det som barbie...

Men folkens, ingen som har svart på mitt innlegg lenger oppe.

Blir dette arrangert i Bergen? Jeg har veeeldig lyst til å være med inv_biggrin.gif Hvis ikke, kan jeg få mob. nr. til noen av dem som pleier å være med i Oslo, så jeg kan ringe og få være med om jeg noen gang reiser dit?

Har faktisk veldig lyst til å være en del av dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...