Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Free Hugs! - oppfatninger?

Anbefalte innlegg

Bare liker ikke den "vi er så søte" mentaliteten som jeg får vibber av fra en sånn free hug aksjon.. ikke mye å gjøre med misunnelse, typisk å beskylde folk som har noe imot noe for misunnelig/sjalu forresten.. it's getting old!

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bazukh: ja, det er jo nettopp det som gjør at jeg ikke har så mye til overs for dette free hugs greiene. At det så kooooselig å kozeklemze hele dagen.. :roll: og så sitte i parken og drikke og snakke om ååå idag har vi gjort noe kjempeflott dere! Skål for flinke søte oss..

Jeg sier at jeg syns Free hugs er koselig, med alt som følger med.

Ikke at jeg er koselig som driver med Free Hugs.

Du bruker opp gamle replikker. Selv om du har bytta ut te med alkohol og sofaen med en park, blir ikke setningen revolusjonerede eller noe mer provoserende.

Det understreker bare nok en gang at du tolker alt både jeg og andre i tråden skriver slik det gagner ditt synspunkt best.

Lenke til kommentar
Jaja. Vi får konkludere med at Melisma syns Free Hugs-mennesker er hippie og jesus-aktige og gjør det kun for egen vinning fordi de er så søøøte.

Så kan andre mene noe annet :)

Du glemte å nevne parkinfesterende hobbyalkoholikere.

Jeg som trodde du var en av de litt gladkristne før, Melisma. Hva skjedde? Kom Nietzsche og slå deg i pannen med en tykk og hard bok?

Vet du hva. Jeg tror du trenger litt nestekjærlighet, jeg. Her har du en e-klem fra meg, til deg!

Lenke til kommentar
Hvor bor du Melisma? :hrm:

Hvordan er det relevant forresten?

Nei, si det.

Skal du dra og tvangsklemme? :p

Jaaaaaa! *klemmepå*

Stemmer for at alle Free Hugs-elskere i Norge omringer huset til Melisma og klemmer ham! Alle sammen, hele dagen! Så kan vi campe i hagen hans, spise og drikke med venner og ha det knall!

Lenke til kommentar

Jeg føler denne tråden mangler litt meg, jeg. ^^

Altså, jeg har fremdeles ikke somlet meg til å delta på free hugs, jeg har bare vært "offeret" for folk som gjør det. Nåja, ett veldig frivillig offer (type, OMG, FREE HUGS! *løpe bort*). Men ja, jeg føler i alle fall at dagen min blir litt bedre når ett random fremmed menneske er villig til å gi meg en klem. Og det er alltid godt med en klem, nesten i alle fall. Det finnes selvsagt dager da man går i bue rundt free hugs, men det gjør vel ingenting?

De gangene jeg har fått klem, så har jeg i alle fall gått derfra med ett smil. =)

Lenke til kommentar
Melisma : Høres virkelig ut som du aldri har gitt noen en klem.. Har du noen gang vært lei deg og fått en klem etter det?

Hva tror du selv? Må man være fra en annen planet selvom man synes at det blir litt for søtt og klissete og løpe ned i sentrum for å klemme på fremmede? Jeg er ikke redd for nærhet eller noe, har ikke en dritt med saken å gjøre.. Og nei, har ikke vært lei, men har ikke vært noe gladere heller når jeg har fått klem fra fremmede. Det har ikke spilt noen rolle..

Lenke til kommentar

Folk er forskjellige. Heldigvis :roll:

Jeg er heller ikke en klemmeperson, men dersom jeg kunne gjort andre glade og vært med på det som i mine øyne er en god sak, så hadde jeg gjort det. Ikke fordi "åh jeg er så søt og grei og Jesus yeey peace", men fordi for meg er det viktig å gjøre noe for andre innimellom..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...