Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Free Hugs! - oppfatninger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg klager ikke på det, bare syns at de legger for mye i det.. at folk de redder folk på gata ved å gi dem en tilfeldig klem liksom..

eller jo, jeg klager på det..

poenget deres er nok ikke å redde folk, men å gjøre dagen litt lysere for mange.

jeg blir glad hver gang jeg gir eller får en klem, tror ikke jeg er den eneste.

Lenke til kommentar
jeg klager ikke på det, bare syns at de legger for mye i det.. at folk de redder folk på gata ved å gi dem en tilfeldig klem liksom..

eller jo, jeg klager på det..

Og virkelig hvis det var sånn at Free Hugs folka TROR at de "redder dagen" ved å gi klemmer... Hva så? Utgjør det noen forskjell for deg, annet enn at du velger å irritere deg over noe som egentlig ikke berører deg?

Lenke til kommentar
Og virkelig hvis det var sånn at Free Hugs folka TROR at de "redder dagen" ved å gi klemmer... Hva så? Utgjør det noen forskjell for deg, annet enn at du velger å irritere deg over noe som egentlig ikke berører deg?

alle kan vel ha en dårlig dag. da blir de fleste forumtrolls som har en mening om alt :w00t:

Lenke til kommentar
Er det som er greia liksom.. at de tror de er så søte og snille som gjør dette..

Men for all del! Ut og klem folk, er bare det at jeg synes det er tåpelig. Og det er min mening!

Det er fortsatt bare du som sier at vi tror vi er søte og snille.

Og jeg synes det er idiotisk å forsvare svake argumenter med at det er din mening.

Apropos allergien din, jeg fikk aldri noe svar på om det var irriterende å gå og klø hele dagen.

alle kan vel ha en dårlig dag. da blir de fleste forumtrolls som har en mening om alt :w00t:
Jeg tror du burde lese igjennom sånn alt Melisma har skrevet før du konstanterer at dette er "en dårlig dag".
Lenke til kommentar
Det er fortsatt bare du som sier at vi tror vi er søte og snille.

åja, så hvorfor gjør dere det da? Det er jo for at dere selv skal føle dere snille og gode og ååå så varme om hjertet!

Og jeg synes det er idiotisk å forsvare svake argumenter med at det er din mening.

Men jeg har jo forklart det hele tråden her!

Apropos allergien din, jeg fikk aldri noe svar på om det var irriterende å gå og klø hele dagen.

hva mener du nå..?

Lenke til kommentar

Gratis klemmer? so what!

Jeg selv sparer meg for de utallige timene de folka dær har stått der og gitt klemmer til folk. Har litt bedre ting å gjøre. =D
Jeg synes hele greia virker noe snålt. Mulig fordi jeg har aldri har opplevd det i RL. :)
Jeg synes det er lame.

http://www.nettavis.net/art.php?cat=12&id=1269

En klem betyr ikke en dritt om det ikke er fra noen man er glad i, det er ihvertfall min oppfatning. Tåpelig stunt..

En klem betyr veldig mye mer om man får den fra noen man er glad i. Men en klem fra en fremmed er ikke helt uten betydning.

..og masa på folk om å få klemmer"

Man tilbyr klemmer til andre, man maser ikke om å få dem selv.

Jeg ser ikke på det som at dere vil gi folk oppmerksomhet, jeg ser på det som at det er dere som vil ha oppmerksomheten..

Det kan være at noen gjør det for sin egen del. Det er ofte de som går i grupper. "Free hugs" fungerer veldig mye bedre når en går alene. Da blir det mer virkelig og troverdig.

edit: Spacing

Endret av BlueEAGLE
Lenke til kommentar
åja, så hvorfor gjør dere det da? Det er jo for at dere selv skal føle dere snille og gode og ååå så varme om hjertet!
Nei, vi gjør det for å lyse opp dagen til andre, og oss selv. Du putter ord og handlinger og ønsker i munnen på oss.
Men jeg har jo forklart det hele tråden her!
Nei, du veksler mellom at vi er creepy og vil tafse på andre, at vi er egoistiske og vil føle oss bra, og at du ikke liker berøring fra fremmede.
hva mener du nå..?
Gjett.
Lenke til kommentar

Mja. Jeg kan svare på hvorfor jeg gjør det.

Fordi det er forbanna koselig. Det er koselig å få smil fra fremmede mennesker og det er koselig at noen her i landet ennå ikke er allergisk mot nærkontakt med fremmede.

Det er koselig at det er folk som faktisk stopper for å gi/få en klem. Det er koselig at folk stopper opp og tar litt av dagen sin for å bli med.

Og i tillegg til alt som er direkte knytta til selve klemme-delen, er det forbanna koselig å campe midt på Egertorget og spise. Det er koselig å gjøre noe med gode venner en vanligvis ikke gjør. Det er koselig å bruke en hel dag på å bare klemme. Ja, du skjønner, klemming gjør meg glad. Jeg veit jeg er en freak, men sånn er det nå bare.

Og sist, men ikke minst - det er koselig å sitte i parken og drikke seg drita med gode venner :wee:

Lenke til kommentar

Eplefe: mener du signaturen din så kan jeg ihvertfall si at jeg ikke er kristen.

Bazukh: ja, det er jo nettopp det som gjør at jeg ikke har så mye til overs for dette free hugs greiene. At det så kooooselig å kozeklemze hele dagen.. :roll: og så sitte i parken og drikke og snakke om ååå idag har vi gjort noe kjempeflott dere! Skål for flinke søte oss..

Lenke til kommentar

Jeg mente ikke signaturen min, men man trenger definitivt ikke være kristen for å være dum. :)

Vil du fortelle meg hvorfor du tror vi snakker om at vi har gjort noe kjempeflott og skåler for flinke, søte oss? Er du litt misunnelig fordi vi ikke vegrer oss for å ta i fremmede? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...