Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Free Hugs! - oppfatninger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men Melisma, tror du Free Hugs ødelegger dagen til dem som får en klem eller? Det er rimelig frivillige saker.. De som går rundt og gir klemmer gjør det også for ANDRES følelser, og ikke kun sine egne.

Er du redd for å bli sett på som ego dersom du deler ut en klem, eller?

Lenke til kommentar

Det er vel strengt tatt ingen som roper ut "GRATIS KLEMMER, ER VI IKKE SØTE?" :)

Vi har noen plakater og kanskje man spør et par ganger om "Vil du ha en klem?".

Allikevel kommer det folk løpende ut fra kaféer og alle mulig andre steder for å klemme en. Det må vel bety at noen liker det (:

Lenke til kommentar

Melisma : Du hadde ledd, ja? Så voksent av deg. Men når jeg titter litt rundt ser jeg at så og si ingenting av det du sier er spesielt modent heller. Så dette var virkelig å forvente.

Jeg ser at det er mye som har blitt sagt allerede, blir å gjenta det en smule. Alle de vi har delt ut klemmer til har smilt fra øre til øre. Det å få en klem fra en fremmed kan faktisk lyse opp hverdagen til noen der ute. Vanligvis går vi rundt på gata som tanketomme zombier. Vi ser ikke på hverandre engang. Så Free Hugs er et lite krydder til den kjedelige hverdagen. Det bringer oss sammen på en helt annen måte. Vi kan vise at vi bryr oss og det betyr veldig mye.

Men hvis du vil stå furte i et mørkt hjørne fordi vi vil gi oppmerksomhet til andre mennesker..greit. Jeg vet hvertfall at vi har lyst opp hverdagen til utallige mennesker med Free Hugs.

Lenke til kommentar

For å ikke snakke om at de også klarte lyse opp dagen vår(i hvert fall min). Fint å se at ikke alle nordmenn er redd for nærkontakt med fremmede med mindre de er fulle og kåte (:

Åjada! Jeg er så egoistisk at jeg fikk noe utav det sjøl. Fysj og fy.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Dere glemte å spille fiolin når dere skrev disse innleggene :roll:

Jeg ser ikke på det som at dere vil gi folk oppmerksomhet, jeg ser på det som at det er dere som vil ha oppmerksomheten..

Hei. Fint å si at bilen din fortsatt ruller og går! Subjektivithet, var det navnet på den?

Lenke til kommentar
Dere glemte å spille fiolin når dere skrev disse innleggene :roll:

Jeg ser ikke på det som at dere vil gi folk oppmerksomhet, jeg ser på det som at det er dere som vil ha oppmerksomheten..

Hva? Redd for følelser?

Hvis det å sitte i en ring og holde hender hjelper noen å komme gjennom dagen så ser jeg ikke hva som er så galt med det? Du høres ut som ei lita jente som er redd for guttelus.

Og ja, det gir jo oss et løft i hverdagen også. Det går begge veier, og jeg ser ikke at det kan være noe galt i det.

Endret av Loveless
Lenke til kommentar
Nei, jeg bare synes det er tåpelig.. jeg er allergisk mot folk som tror de redder dagen til andre ved en bitteliten klem fra en fremmed en som roper ut GRATIS KLEMMER, ER VI IKKE SØTE? :nei:

Høres heller ut som du har problemer med å få en klem av noen som du ikke kjenner..et intimitetsproblem eller...nærhets-issue.

Lenke til kommentar

nordmenn generelt er jo livredde for sosial kontakt med folk de ikke kjenner.

Er ikke uten grunn at turister ser på oss som kjølige.

Personlig synes jeg det er greit for det meste å slå av en prat om ingenting eller diskutere litt om et eller annet emne når man står å venter på toget eller flyet eller et eller annet.

Mange ser ut til å ha den oppfatningen at de bare bør ta kontakt med folk de ikke kjenner om de ønsker å ha sex med dem, go figure.

Ikke vet jeg om de er redde for å føle, eller om de er redde for å dumme seg ut, men noe er galt når folk gjør som Melisma i denne tråden, og latterliggjører innsatsen til de som faktisk prøver å gi et lite lyspunkt i hverdagen til folk.

Lenke til kommentar

ja, så vakkert fellesskap..

Det har vel ikke en dritt å gjøre om man er redd for nærhet vel? skal du si at alle som ikke ga klemmer på den videoen er redd, kalde og innestengte da eller?

Heller mer at de kanskje tenker som meg "å herregud, ikke enda fler som vil være spontante og elskbare og som tror de er morsomme"

J@cob: min bil funker helt fint den! Fri fra alt det klisset..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...