CCola Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Heisann! Skal selge mitt gamle 5.0 anlegg (Cerwin Vega), og kjøpe litt mindre høytalere. Jeg bruker egentlig anlegget til alt; musikk, film og spilling (Xbox). Så jeg lurer på hvordan dette fungerer til alt? Og, en ting til, hvordan fungere dette med å skalere opp til 1080p på en DVD spiller?? Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ingen objektive svar her, men i hvert fall info om oppskalering (ja, 1080p). Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har akrautt kjøpt det samme anlegget. Det jeg var/er mest skeptisk til, er hvor lurt det er å kjøpe noe i dag som ikke har bluray. Men, vi vil sannsynligvis kjøpe DVD ett par år til. Og en bluray spiller kan lett kobles til via HDMI. fra test i lydogbilde: Når vi gir Samsung tittelen ”Best i test”, tenker man fort at det skulle bare mangle. Det er jo det dyreste anlegget. Men her tar vi hensyn til valuta for pengene, og likevel er Samsung HT-TXQ120 det beste kjøpet. Hvis man har plass til det. Anlegget tar nemlig litt plass, og såpass store bakhøyttalere er ikke bare bare. Lydkvaliteten, bildekvaliteten og det lekre utseendet bør likevel få deg til å prioritere plassen dette anlegget fortjener. Men skal du ha det, må du nok kjøpe fort. De er snart utsolgt. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hei! Har akkurat fått dette Samsung anlegget i hus. Jeg får feilmeilding "fan check" i displayet. Og så slår anlegget seg av etter noen minutter. Må sende wooferen med den innebygde forsterkeren i retur til nettbutikken. Noen som har noen tips? Viften går, men den blåser ikke akkurat kuling. Har også prøvd å resette anlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå