Gaardon Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 prøver å trene opp vokalen mens jeg spiller gitar akkurat nå blir det veldig statisk vokal og detter noen ganger litt ut på gitaren så tips tas godt i mot og selfølgelig sanger som er gode å trene på. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Alice in Chains - Rooster (Spesielt fra unplugged-albumet) Lite krevende gitarspill og veldig bra vokal. Layne Stayley har mye gode fraseringer og en fantastisk stemme. Hvis du vil ha en utfordring er Nirvanas versjon av Plateau gøy å spille og synge. Spesielt slutten er nydelig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Strummer du, så er Hallelujah av Leonard Cohen veldig fin. Går ganske greit med fingerspillet og, etter noen timer. Ellers trente jeg veldig mye på U2s One(akkordene spilte jeg da), da det er en del, men ikke så mange akkorder, og relativt utfordernde sang. Stor tilfredsstillelse å mestre den Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Good Riddance av green day og nesten alt av Blink 182 er jo temmelig lett da..men vet ikke om du er så mye inni punk Ac/Dc bruker også å ha overkommelige sanger. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ac/Dc bruker også å ha overkommelige sanger. Vokalmessig da, eller? :!: Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ac/Dc bruker også å ha overkommelige sanger. Vokalmessig da, eller? :!: Tonene er ikke vanskelige å treffe. probleme er å legge de opp de to oktavene som skal til Istedenfor å endre innrømmer jeg at jeg skrev feil, jeg mente Black Sabbath, f. eks "Paranoid" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå