Gå til innhold

ByLAN '08 // Diskusjonstråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører selv på uten antivirus for øyeblikket. Stoler på at mine übre teknikker-skills skal klare å holde driten unna. :wee:

Kan forøvrig anbefale Avira AntiVir, hvis du ønsker noe lite ressurskrevende og funksjonsrik. Gratisversjonen av den holder i lange baner for min del. Så ahr du jo også AVG, som jeg vet mange andre liker godt. Synes selv den er forferdelig ressurskrevende, på mange måter. Ikke særlig imponert, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Antivirus er oppskrytt...

Forresten, er det noen som vet om det er DC-huber oppe på lanet nå? Jeg spør IKKE om IP, så jeg ser ikke hvorfor dette skal bryte med reglementet. DC kan også brukes (blir faktisk brukt) til å dele lovlig materiale også.

Det skal være en oppe men det er komt ny IP eller noe og den har jeg ikke fått tak i

Lenke til kommentar

Det har allerede vært to virusangrep som tok knekken på en 3-4 pc-er pr rad, så antivirus er nok ikke så oppskrytt som dere skal ha det til.

Antivirus er oppskrytt...

Forresten, er det noen som vet om det er DC-huber oppe på lanet nå? Jeg spør IKKE om IP, så jeg ser ikke hvorfor dette skal bryte med reglementet. DC kan også brukes (blir faktisk brukt) til å dele lovlig materiale også.

Det er en "offisiell" hub oppe, men resten får du finne ut selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...