Mollenpriz Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det er i B-hallen til Arenum. Du kommer ikke til å game under en 45 fots Princess. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 alollole. Yess. Nå får jeg noen å plage. Og folk som plager bare for å lage kvalme ryker rett ut Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jaja, da var jeg på plass igjen på ByLAN! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 alollole. Yess. Nå får jeg noen å plage. Og folk som plager bare for å lage kvalme ryker rett ut Neida neida. Ikke sånn. Plager ole på daglig basis! Ikke noe stort Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Er på plass.. mangler antivir desverre... norton gikk ut på dato idag Endret 26. september 2008 av Sniken_123 Lenke til kommentar
jH- Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Kjører selv på uten antivirus for øyeblikket. Stoler på at mine übre teknikker-skills skal klare å holde driten unna. Kan forøvrig anbefale Avira AntiVir, hvis du ønsker noe lite ressurskrevende og funksjonsrik. Gratisversjonen av den holder i lange baner for min del. Så ahr du jo også AVG, som jeg vet mange andre liker godt. Synes selv den er forferdelig ressurskrevende, på mange måter. Ikke særlig imponert, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Antivirus er oppskrytt... Forresten, er det noen som vet om det er DC-huber oppe på lanet nå? Jeg spør IKKE om IP, så jeg ser ikke hvorfor dette skal bryte med reglementet. DC kan også brukes (blir faktisk brukt) til å dele lovlig materiale også. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Antivirus er oppskrytt... Forresten, er det noen som vet om det er DC-huber oppe på lanet nå? Jeg spør IKKE om IP, så jeg ser ikke hvorfor dette skal bryte med reglementet. DC kan også brukes (blir faktisk brukt) til å dele lovlig materiale også. Det skal være en oppe men det er komt ny IP eller noe og den har jeg ikke fått tak i Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det har allerede vært to virusangrep som tok knekken på en 3-4 pc-er pr rad, så antivirus er nok ikke så oppskrytt som dere skal ha det til. Antivirus er oppskrytt... Forresten, er det noen som vet om det er DC-huber oppe på lanet nå? Jeg spør IKKE om IP, så jeg ser ikke hvorfor dette skal bryte med reglementet. DC kan også brukes (blir faktisk brukt) til å dele lovlig materiale også. Det er en "offisiell" hub oppe, men resten får du finne ut selv. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Dere får bli med på Joker-konkurransen! Endret 27. september 2008 av Jooakim Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Da var ByLan over for denne gang vet noen om noen bildegalerier vi kan gå gjennom? ^^ Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg tok noen bilder, og legger de ut i løpet av uken. :-) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har mange hundre bilder som jeg har tenkt å legge ut Tok bilder av så og si hvem som helst, så.. Ligger og et par stykker på ba.no Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kom over ebn kortfilm som BT har laget. Jeg blir filmet http://www.bt.no/webtv/?id=13952 jeg er nr 3 på raden fra 0.26 - 0.30 i svart T-skjorte <3 Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tror du har linket feil film Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg tok noen bilder som ble lastet opp her: http://pleasedaddy.no/ByLAN/ Lenke til kommentar
jH- Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Kom over ebn kortfilm som BT har laget. Jeg blir filmet http://www.bt.no/webtv/?id=13952 jeg er nr 3 på raden fra 0.26 - 0.30 i svart T-skjorte <3 Denne du tenkte på? Venn av meg som blir intervjuet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå