Mollenpriz Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 06,07 og nå 08 yay. This is going to be yay™! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 05, 06, 07 og nå 08 på meg. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Hoho, lenge siden jeg har sett noe til deg, Mollenpriz. Men du husker kanskje ikke meg? --- Er det bare meg, eller er det veldig få som har reservert plasser så langt? Det er jo ikke så mange dager igjen nå. Endret 17. september 2008 av aleksanderro Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 har alltid vært slik av en mystisk grunn. hadde forventet at det skulle vært umulig å finne en plass til vennegjengen etter en halvtime Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) har alltid vært slik av en mystisk grunn.hadde forventet at det skulle vært umulig å finne en plass til vennegjengen etter en halvtime Ikke noe mystisk i det hele tatt.. Bylan er aaaalt for treig til å fastslå ting som: Hvilke compoer det blir, hva premien er, når compene starter og mye mer. Dette er info som er avgjørende for mange gamere som er usikker på å komme eller ikke.. Eneste vi vet om bylan så langt er når dørene åpner, hvilket nett det er, lokalene, prisen for å joine, sponsorene og at det blir cs compo med ukjent premie... Dette er for svakt. TG for eksempel har dette klart uker før start og derfor blir også bilettene solgt fort når de er til salgs Endret 18. september 2008 av Sniken_123 Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er crew på ByLAN i år, blir helt sikkert gøy Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Dere i crew, vet dere hvor mange plasser som er bestilt? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Har ikke noe fast tall nå, og det må også taes hensyn til at det er en del som bestiller uten å betale. Regner med å få vite det nærmere i løpet av uken :-) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Oki, ser at det er fortsatt rundt 70 % om ikke enda mer plasser ikke er reservert. Er jo ikke mange dagene igjen nå. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Hoho, lenge siden jeg har sett noe til deg, Mollenpriz. Men du husker kanskje ikke meg? --- Er det bare meg, eller er det veldig få som har reservert plasser så langt? Det er jo ikke så mange dager igjen nå. Oh joda. Jeg hilste faktisk på deg i vannkokerkøen kl 0400 sist byLAN. Det jeg ønsker i år er litt mer fuzz rundt compoene. Fikk litt lite info ifjor og det ble litt sånn "hæ? BF2 compoen ferdig alt?" Lurer på om læreren min vil gi meg fri litt før på fredagen ^^ Endret 19. september 2008 av Mollenpriz Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Det jeg ønsker i år er litt mer fuzz rundt compoene. Fikk litt lite info ifjor og det ble litt sånn "hæ? BF2 compoen ferdig alt?" Indeed! Spesielt Bf compoen.. Vi var påmeldt så prøver vi å finne info og lignende om når den startet og lignende på fredagen, så står noen av oss opp i 9tiden for å gå tilbake til pcen. Og der finner dem ut at compoen hadde startet kl7 i morges eller lignende?! Deretter kommer dem tilbake til meg (lagleder) og sier: "Ehh.. øh, vi har tapt første BF2 kampene pga. at vi ikke møtte opp" Endret 19. september 2008 av Sniken_123 Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Kommer som alltid, og er heldig i år mtp at jeg skal i millitæret den 30! Håper det er andre enn meg som spiller TF2 i år. Og håper TM er ordentlig arrangert i år. Hvordan skal man liksom vinne en compo med piltaster på ett forsøk når man er vant til gamepad =\ Endret 23. september 2008 av akarno Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Eg kjem. Tech crew. Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 eg kommer seff. som crew i det 7 året.. som vil si alle. er ett genialt lan. du som mener det ikke er premier i Compoer.. det har da vært oppe lenge. hehe.. sjekk før du sier noe.. samt.. Lan er ikke BARE compoer sist eg sjekket. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 alollole. Yess. Nå får jeg noen å plage. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 I'll be there Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja, i morgen braker det løs! Lenke til kommentar
jH- Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Ble syk idag faktisk. Fantastisk timing. Håper formen er bedre til imorgen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Gleder meg så sykt til seinere i dag! Må bare få meg litt søvn, så er jeg klar til ByLAN! Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 http://www.arenum.no/visartikkel.asp?art=254 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå