jH- Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) ByLAN 2008 - 26-29 September Uoffisiell diskusjonstråd Hjemmeside: ByLAN.net // Sted: Arenum Messesenter // Arrangør: Possibility AS Forum '08 oppe! || Seatmap! || IRC-kanal: #bylan @ EFNet Ja, da nærmer det seg igjen helgen med årets store LAN-party her i Bergen. Som vanlig er dato satt til helgen før høstferie-uken, mer spesifikt 26 til 29 september. I år som i fjor stiller ByLAN med plasser opp til 1000 personer. Har du noe du lurer på, eller er du bare ute etter informasjon? Spør i vei, og jeg skal svare etter beste evne. Kommer du i år også? ByLAN.net inviterer til ByLAN '08: Det er en stor glede å kunne invitere til ByLAN 2008 i Arenum Bergen 26.-29. september. Dørene åpner den 26. september kl 14:00 og stenger 29. september kl 12:00. I år rigger vi opp til 1000 personer, og håper selvfølgelig at du er en av de som kommer! Deltakelse koster i år kr 625,- pluss billettavgift på 25 kr. Hvis du er kunde hos NextGenTel eller medlem av BOB korter vi av 100 kroner på billettprisen. Husk at du må skrive inn medlemsnr ved billettkjøp. Billettsalget er startet, men plassreservering er ikke mulig ennå. Velkommen til ByLAN 2008 Både BoB og NextGenTel fortsetter sitt samarbeid med ByLAN, og alle som er medlemmer (eller bor sammen med noen som er) får også i år en rabatt på 100kr. Ifølge informasjonen fra ByLAN.net, vil dette da gi en billettpris på 550 kr. Har du ikke medlemskap, betaler du ordinær pris på 650 kr. Kjøp biletten din her! Annen / eldre informasjon: Tidligere forumtråder: 2006 // 2007 ByLAN forum '07: makk.no/bylan SeatMap '07: Klikk mich! _________________________ Mer informasjon vil bli lagt til etterhvert. Er det noe du savner, ønsker å legge til? Send meg en PM, eller spør i tråden. Endret 3. september 2008 av jH- Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kommer mest sannsynelig ikke jeg da xD Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg kommer til å stille der i år også, som vanlig:) Lenke til kommentar
jH- Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Kjipt at de har sett seg nødt til å heve billettprisen med nesten 100kr da. Håper ikke det får noen innvirkning mtp. antall deltagere. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg kommer selvfølgelig, for fjerde året på rad. Skal kjøre fra Trondheim for å være med, er jo årets begivenhet (datarelaterte ihvertfall). Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Blir første gang på bylan for meg, gleder meg som en liten guttunge Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg kommer uten tvil i år også. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Var det 05 06 og 07, og kommer selvfølgelig 08 og! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg dukker nok opp jeg og Gleder meg inderlig til et velorganisert LAN! Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Håper på Team Fortress 2 compo i år, hadde vært et gøyt alternativ til cssource og bf2. Og trackmania compo kunne også fungert, det hadde faktisk vært knallfett. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Enig. Nå spiller ikke jeg TF2 aktivt, men har det installert, og spiller av og til. Den dagen jeg slutter med CS, så kanskje jeg fortsetter med TF2? Det er uansett et fantastisk gøyt spill. Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 JA TF2 compo! hadde vært fantastisk gøy, elsker den enestående grafikken Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 håper på Quake 2 compo i år også kom på 3. plass ifjor Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Må vel komme i år og... satser på litt alternative compoer i år, ikke bare de samme gammle. Trackmania hadde jo vert konge Eller kansje Winterbells og klassikeren fly the copter Lenke til kommentar
lidan Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Var der 06 og 07, kommer sikkert der i år og må bare skaffe penger te det :/ Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Må vel komme i år og... satser på litt alternative compoer i år, ikke bare de samme gammle. Trackmania hadde jo vert konge Eller kansje Winterbells og klassikeren fly the copterVar det ikke tmn-konkurranse ifjor? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har vært med på ByLAN siden 2006, og en flyttetur til østfold setter ikke stopper. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Må vel komme i år og... satser på litt alternative compoer i år, ikke bare de samme gammle. Trackmania hadde jo vert konge Eller kansje Winterbells og klassikeren fly the copterVar det ikke tmn-konkurranse ifjor? Jo det var kansje det, men på den tiden hadde ikke spillet Vista støtte så jeg fikk ikke spillt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå