Vorpal Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Vi er alle nerder og nattmennesker Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Nerder sover ikke . Så det å stirre på en skjerm gir omtrent samme stimulans som søvn godt å vite. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det er den eneste tiden av døgnet jeg har litt ro og fred. Guttungen og samboeren sover, det er ingenting som går på tv, er alt for trøtt til å spille dataspill, og det er alt for sent å gjøre husarbeid, så da blir jeg sittende og lese nyheter og å lese/skrive på diskusjon.no Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 fordi jeg jobber kveldsvakter fra 15-23:15 nå i sommer er ikke hjemme før 24:00 driver å vasker klær nå, derfor sitter jeg her. stikke å hente maskinene nå Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Sommerferie^^ men dette var da en veldig offtopic tråd da. For at den ikke skal stenges kan jeg vel si Ære være gud i det høyeste ^^ Edit: Litt av en nr. 2000 tråd jeg hadde ^^, Endret 2. juli 2008 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Ja, takk Gud for denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå