Rakash Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Hei alle Hi-Fi entusiaster For noen år tilbake kjøpte jeg meg et parr B&W DM 603 s3. Dette var, og er, et kjøpe jeg ikke har angra på. Dessverre kjøpte jeg siden et parr B&W DM 602 s3 for å teste ut surround, noe som de siste åra har blitt problematisk. Disse høyttalerne er rett og slett litt for store å ha som bakhøyttalere i et surroundsystem, og de siste 2 årene har jeg latt foreldrene mine bruke dem. Til høsten flytter jeg vekk, og har selvfølgelig tenkt til å ta med stereo/(surround) anlegget mitt med meg, men aner problemer. Bakhøyttalerne mine blir rett og slett for plasskrevende til å kunne ha i hybelen, og jeg er nødt til å kvitte meg med de. Jeg står derifor ovenfor et parr valgmuligheter: -Jeg kan selge de via en nettside (qxl.no, zett.no, eller liknende) -Jeg kan gi/selge dem til foreldrene mine -Jeg kan bytte dem med noen mindre (om jeg er VELDIG heldig å finner noen som har lyst på store stativhøyttalere) Det jeg hadde eventuelt hatt lyst til var å bytte dem inn i typen B&W DS3 som faktisk er en høyttaler beregnet for å ha som bakhøyttaler i et surround anlegg. Spørsmålene blir som følger; -Er det noen som kan anbefale hva en i min situasjon bør gjøre? -Hvor bør jeg eventuelt avertere høyttalerne mine for salg? -Finnes det noen som har en brukt B&W DS3 for salg? -Finnes det steder hvor jeg kan "bytte" høyttalere (vet det er mye å be om, men man vet aldri ) -Hva en jeg måtte få bruk for av info tas imot med glede Høyttalerne mine er i 100% tiptopp tilstand, har blitt "vibrasjonsdempet" hvis du kan kalle det det (geez, lenge siden jeg har vært aktiv i hi-fi verden ), og har solide høyttalerstativ kjøpt på Hi-Fi Klubben (kosta omtrentlig 1500). Rakash Edit: forandret tittel for bedre beskrivelse av emnet Endret 2. juli 2008 av Rakash Lenke til kommentar
Rakash Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Tar fortsatt imot råd, og kan i tillegg friste med virtuelle klemmer til alle som føler for å si sin mening Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvis foreldrene dine er interesserte i å kjøpe de, så er jo det en grei løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå