espinos Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Hei. Jeg, som mange andre jeg har snakket med kommer ikke inn på utvalgt.no Har fått innkallelse og alt, men når jeg skriver mobil nr, eller e-post kommer failmeldingen. Er heller ingen form for registreing. Noen som har hatt problemet og fikset det? Endret 3. juli 2008 av espinos Lenke til kommentar
terracon Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 hvor er det du skal inn hen? Hei.Jeg, som mange andre jeg har snakket med kommer ikke inn på utvalgt.no Har fått innkallelse og alt, men når jeg skriver mobil nr, eller e-post kommer failmeldingen. Er heller ingen form for registreing. Noen som har hatt problemet og fikset det? Lenke til kommentar
terracon Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) 2. bataljon send en meldind til [email protected] så fikser de det nok for deg. Endret 3. juli 2008 av terracon Lenke til kommentar
espinos Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 2. bataljon send en meldind til [email protected] så fikser de det nok for deg. Takk, fikk gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå