Oljens Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Ukontrollert portrett av gris. Måtte bare fyre løs uten uten særlig kontroll på fokusplanet, da sånne smågriser har lopper i blodet. Fuji F100fd, ISO 100, f3,3, 1/400s og 28 mm. EDIT:Tyrkleif + brennvidde Endret 1. juli 2008 av Oljens Lenke til kommentar
Carny Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nå vet jeg i alle fall hvordan trynet til en gris ser ut på nært hold Artig bilde...kjenner nesten fjøslukta gjennom skjermen. Kommer nesten i julestemmning av dette bildet Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Du gir deg ikke med disse bildene av de mindre attraktive dyrene på gården. Men grisen er sympatisk og smaker godt, i motsetning til den andre skapningen. Og bildet fungere vel på samme måte som det av hanen, men det får meg til å trekke på smilebåndene i tillegg. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Jeg syns det var ett koselig bilde jeg kunne kansje prøvd å få bedre fram att grisen kikker ut mellom to planker. Griser er faktisk veldig renslige dyr. Ja det er sant. De driter i motsatt hjørne av hvor de sover og spiser. Alt som ikke hører hjemme i bingen kaster de ut. Sundt og godt kjøtt er det også. Og de lager veldig gode gryntelyder. På minus siden så bråker de veldig når de skal ha mat og det lukter litt stramt i ett grisefjøs i forhold til storfe. Endret 2. juli 2008 av Phaser_ Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Roasted Pork er tilsvarende MacDonalds for folk i Uganda, og det er det lett å forstå. Nam nam Men grillet villsvin er enda bedre. Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Teknisk er det vel bra. Motivmessig kunne man helt sikkert se for seg at lille Kotelett var mer sammarbeidsvillig og poserte enda bedre, men bildet får meg i godt humør med sin litt "rufsete" fremtoning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå