dTd Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hello jeg er ganske bestemt på å kjøpe meg ps3 når den kommer med de nye kontrollene. men det som jeg er mest kritisk til er aiming på fps spill. i første omgang har jeg uansett tenkt meg til å kjøpe enten mgs4 eller gta4 så der er det jo ikke kun skyting. Men videre utover så er det flere spill som ser interessante ut. bla har man BF: bad company. men jeg er som sagt veldig skeptisk til å aime med analog sticken... kan dere fortelle meg hva dere syns om å aime med sticken? er det eventuelt mulig å kjøpe mus og tastatur? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Mus og tastatur virker bare med Unreal Tournament 3. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Aiminga fungerer fint så lenge du får litt tid til å øve deg Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Om du virkelig ikke har lyst til å sette deg med med de analoge-stikkene på PS3-kontrollen kan jo en SplitFish FragFX mus/kontroll anbefales. Har ikke testet dette selv, men skal visst være overlegent. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Aime med ps3 kontrolleren er ikke noe problem hvis du bare vender deg til den osv.. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Akuratt der synes jeg det er forskjell på spillene. For.eks så synes jeg Call of Duty 4 hadde perfekt styring, og synes det var like godt som å spille det på pc. Men i BF:BD synes jeg det var elendig. Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tok vel en dag med call of duty og min aim ble nesten like god som på pc, og den er ganske god Alt er vanesak Noen mener konsoll er bedre faktisk, og noen mener ikke dette.gta har også auto aim da og metel gear er vel mer snike snike enn skyte skyte Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Okei takk for innspill ;D får satse på at jeg venner meg fort til det da Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 La menn være menn, konsoll skal spilles med kontroll. Og som de andre sier, er det en vanesak. Jeg sikter like godt med mus som med kontrollen. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 fps hører ikke hjemme på konsoll! fps er for pc... Jeg klarer ikke venne meg til og aime/ styre med stick... he he har gitt det et par orntlige forsøk men klarer det fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det sier vel mer om deg enn om konsollen? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Haha, burned Er så morsomt at folk skal skylde på konsollen når de ikke klarer å treffe en låvevegg fra 1 meters avstand i FPS-spill på PS3. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 hehhe, jeg skylder ikke på konsollen gitt. jeg sa at jeg ikke klarer fps med konsoll, derfor jeg har min elskverdige pc til sånt. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 hehhe, jeg skylder ikke på konsollen gitt. jeg sa at jeg ikke klarer fps med konsoll, derfor jeg har min elskverdige pc til sånt. fps hører ikke hjemme på konsoll!fps er for pc... Lenke til kommentar
r88 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Sikting på PS3 (eller PS2 for den del) i FPS spill fungerer langt dårligere enn det gjør på Xbox, dessverre. Jeg tror det kan skyldes litt slakkere fjæring i stikkene på PS3, samt at tommelen sitter bedre på Xbox sin. Men for all del, jeg har kost meg masse med Resistance på PS3, men alle andre skytere har jeg kjørt på Xbox pga dette. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Syns xbox kontrollen virker litt stor jeg da... er egentlig veldig lenge sia jeg har prøvd begge tho, har jo forsåvidt lange fingre så går vel bra uansett tenker jeg men takker for innspill =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå