Gå til innhold

Aiming i fps på ps3...

dTd

Anbefalte innlegg

Hello :)

jeg er ganske bestemt på å kjøpe meg ps3 når den kommer med de nye kontrollene. men det som jeg er mest kritisk til er aiming på fps spill. i første omgang har jeg uansett tenkt meg til å kjøpe enten mgs4 eller gta4 så der er det jo ikke kun skyting. Men videre utover så er det flere spill som ser interessante ut. bla har man BF: bad company. men jeg er som sagt veldig skeptisk til å aime med analog sticken... kan dere fortelle meg hva dere syns om å aime med sticken? er det eventuelt mulig å kjøpe mus og tastatur? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikting på PS3 (eller PS2 for den del) i FPS spill fungerer langt dårligere enn det gjør på Xbox, dessverre. Jeg tror det kan skyldes litt slakkere fjæring i stikkene på PS3, samt at tommelen sitter bedre på Xbox sin.

Men for all del, jeg har kost meg masse med Resistance på PS3, men alle andre skytere har jeg kjørt på Xbox pga dette.

Lenke til kommentar

Syns xbox kontrollen virker litt stor jeg da... er egentlig veldig lenge sia jeg har prøvd begge tho, har jo forsåvidt lange fingre så går vel bra uansett tenker jeg :) men takker for innspill =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...