mastodon Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 jeg har bare en innstallasjons CD som støtter 95 til min Logitech Wingman Digital Extreme joystick.. noen som vet hvor jeg får tak i innstallasjon/drivere til den?? jeg har prøvd å Logitech' hjemmeside men de har bare konfigurasjons program til den ikke drivere.. Mastodon at War! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Det er den filen du skal ha. Gå inn på logitech.dom velg norsk side. Nedlastbare filer. Velg produkt joystick. Velg Wingman Digital Extreme 3d Last ned det programmet som ligger der (8,5 mb) Når du kjører det programmet installerer det drivere og alt, og driverne er integrerte i selve programmet. Etter å ha kjørt det kommer joysticken opp i Control Panel under Gaming Devices som "Digital Extreme" OK. Har samme stikken selv, kjører XP, og trengte kun dette programmet. Lenke til kommentar
mastodon Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 ja.. har gjort det men får beskjed om at ingen joystick er innstalert når jeg åpner programmet.. kjører w2k pro da.. ikke noe under device manager heller.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Søk etter en fil som heter ws411nor.exe. Eventuelt eng, og sikkert nyere utgave. Søk hos logitech sine sider, eller google. Jeg har filen her, men 9,1 mb gjennom et knirkete modem gidder jeg ikke tenke på engang. Sorry. Ellers har jeg noen andre file som heter ting som: InstMsi.exe lws-clrc.exe (fjerner all informasjon i windows om joystick) lws-cfig.exe (Konfigurerer noe joystick greier i windows) Men igjen, med mitt modem tar det for mye tid. Jeg har disse filene, fordi jeg husker at det bød på en del problemer med stikken da jeg oppgraderte fra W98 til XP. Jeg har også et notis til meg selv her, at det eneste jeg trengte å kjøre var faktisk ws411nor.exe for å få maskinen til å finne stikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå