balaba6 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) jeg skal kjøpe ny bærbar..og jeg har nesten bestemt meg men jeg lurte på om NVIDIA GEFORCE 8400M GS ville fungere godt til spill..jeg spiller for det meste counter strike source,,og jeg vet at kortet vil takle dette fint..men jeg lurte på hvilke andre spill og hvor bra settings jeg kan forvente av dette kortet? Endret 2. juli 2008 av balaba6 Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det er nVidias dårligste kort for bærbare og egner seg enkelt ikke for spilling. minnebussen på 64bit er vel den største akilleshælen, så kommer minnefrekvensen og kjernefrekvensen hakk i (akilles)hæl. Sat** å tørr jeg er... Lenke til kommentar
balaba6 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Men er dette kortet bedre enn for eksempel "nvidia geforce 7200gs? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ja, 7*** er forrige generasjons skjermkort, og støtter f.eks bare dx9. Et minimum på bærbar til spill i dag er vel egentlig 8600M, til nød 8600M GS. Alternativt kan man gå for 7600 og oppover, da mister man vel og merke muligheten for dx10, noe som ikke gjør så forferdelig mye fordi 8400/8600 ikke klarer å dra dx10 spill med akseptable fps uansett. Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Du får spilt COD4 på low settings! Lenke til kommentar
balaba6 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 hmm kanskje jeg bør gå for det..jeg spiller ikke de nyeste og beste spillene..jeg spiller spill som css og oblivon,,vil dette kortet klare å kjøre disse spillene på ok settings? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå