LasVeggis Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei. Nå har jeg endelig bestemt meg for å skaffe meg PS3. Men jeg lurte på om det er verdt å kjøpe en 60gb versjon av PS3 for å spille PS1 og PS2 spill, eller bare kjøpe 40gb versjonen i Norge for å slippe alt styret men å importere? Takker for alle svar Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det kommer jo ann på om du har mange ps2 spill og sånn. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Yupp, som det sies over er det ganske enkelt et spørsmål om hvorvidt du har mange PS2-spill eller ei. Forøvrig skal det sies jo at det er jo en liten risiko forbundet med å importere. Du mister jo både garanti og angrerett om du skulle velge og importere. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei. Nå har jeg endelig bestemt meg for å skaffe meg PS3. Men jeg lurte på om det er verdt å kjøpe en 60gb versjon av PS3 for å spille PS1 og PS2 spill, eller bare kjøpe 40gb versjonen i Norge for å slippe alt styret men å importere? Takker for alle svar Du kan spille PS1 spill på 40gb da, bare for å nevne det. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Memoen, visste ikke at du var her On topic: Uten å laste ned? Så jeg kan bare sette i PS1 spill og kjøre de uten noe problemer? Endret 1. juli 2008 av LasVeggis Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Memoen, visste ikke at du var her On topic: Uten å laste ned? Så jeg kan bare sette i PS1 spill og kjøre de uten noe problemer? Ja Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Nå har jeg endelig bestemt meg for å skaffe meg PS3. Men jeg lurte på om det er verdt å kjøpe en 60gb versjon av PS3 for å spille PS1 og PS2 spill Hvis du importerer 60gb, kan du bare spille US PS2 spill. Endret 1. juli 2008 av Kris93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå