ZoRaC Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Noen som vet hvordan jeg kan få opp QuickLaunch på alle brukere som default i WinXP? Dette må gjøres via registry, siden det skal gjøres automatisk på mange maskiner via "System Management Server"... Takker for svar! Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Er det virkelig ingen som vet dette? Det må da vel være en registry-value, eller? Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Tror ikke jeg skjønner helt hva du mener, men det høres veldig interessant ut Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 han vil vite hva i registry han skal bytte/fylle inn for å få vist quicklaunch.. kan dessverre ikek hjelpe deg der.. men kan jo forklare.. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 han vil vite hva i registry han skal bytte/fylle inn for å få vist quicklaunch..kan dessverre ikek hjelpe deg der.. men kan jo forklare.. Ahhh, skjønner nå. Litt for trøtt tror jeg Skulle tro dette kunne gjøre v.h.a. policy settings. Skal sjekke om jeg får det til. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Kan ikke si jeg fant det i forbifarten nei. Burde jo egentlig være en smal sak men. Lenke til kommentar
klure Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Det du gjør er at du fikser alle innstillinger du vil ha på en bruker så logger du av, logger inn med en annen bruker, så kopierer du den første brukeren til Default User, går inn med den første igjen, så sletter du profilen til den andre, da skal alle brukere som logger på for første gang få quick launch og alle andre innstillinger. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Det står vel i den Windows XP registryboken jeg har liggende, men jeg orker i begynne å lese der nå... får håpe du finner det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå