Gå til innhold

Hvor mange asylsøkere kan vi motta?

Anbefalte innlegg

100 stykker? Sykemelding barometeret, hadde vist gått i været hos UDI, blir for mye å ta seg av!
Jeg vil tro at det fremdeles finnes fornuftige personer i UDI.

Like fornuftige som Manuela Ramin Osdmunsen(?), som slapp inn en hel haug med irakere som ikke skulle vært her? Et og annet lys hode er det vel i UDI, men de slutter nok snart, når de ser hvor de bærer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rødgrønn justisminister slått ned og sparket av person som fikk opphold på "humanitært grunnlag" etter asylsøknad som ikke holdt mål. Det er ikke bra at noen utsettes for vold, men det er bra at de rødgrønne får føle på kroppen konsekvensene av sin egen politikk.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2536057.ece

Beklageligvis har Storberget enda ikke forstått at slike personer ikke bør være i Norge, det eneste han gjorde var tiltak for å beskytte seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Vi kan ikkje ta i mot fleir, vi er alerede overfult.

Berre gå ned i Oslo eller andre byar og sjå kva eg meinar.

Kanskje på tide å sende dei tilbake der dei kjem frå, dei gjør jo berre ugang.

Men det er jo ikkje rart at det er så mangen, det er jo innvandrarane som styre UDI.

Akkurat som å la ein muslim vere prest i ein kirke.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke at Norge trenger motta noen asylsøkere. Vårt eneste naboland hvor folk kunne hatt noe å frykte ifra sine egne myndigheter er Russland, men så vidt jeg vet er det ingen legitime søknader som har kommet inn til UDI, men heller søknader ifra lykkejegere.

Kapasiteten på hvor mange vi kan ta imot er i dag sprengt.

Hvor mange BØR vi ta imot? Svaret er null. Skulle noen russiske journalister osv. føle seg truet av Putin & Company så er det dog mulig de hadde kvalifisert.

Omtrent alle andre nasjonalitetene som kommer er lykkejegere og hører hjemme i regionen de kommer ifra.

Lenke til kommentar
UDI er mer nazi på innvandring enn forsikringsselskapene i USA setter penger foran helse og fakta.

På tyve år har vi tatt imot en halv million innvandrere, flyktninger og asylsøkere og forøket vår egen befolkning drastisk, noe som blandt annet ført til en dobling av kriminaliteten. Og du mener UDI er for restrektive?

Hvor mange skal vi ta inn? Hvor høy skal vi la kriminaliteten bli? Innvandrerne har gjort mye positivt, særlig de ikke-muslimske. Men hva positivt tilfører asylsøkere Norge bortsett fra økte jobbmuligheter i politietaten?

Lenke til kommentar
UDI er mer nazi på innvandring enn forsikringsselskapene i USA setter penger foran helse
Denne tråden handler om politisk asyl. Mener du virkelig man skal gi noen politisk asyl bare fordi de er syke?
og fakta.
De fleste som søker politisk asyl får opphold og andelen er økende. Andelen hvor de ikke finner grunn til å gi politisk asyl, men likevel gir opphold er også økende. Du mener altså at UDI skal slutte med dette og kun forholde seg til fakta og gi opphold til de som fyller kriteriene for å få politisk asyl? Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Personlig så hadde full stopp av invandring vært en fin start og så ryddet opp innenfor landets grenser.

Forrige helg så jeg faktisk prostitusjon for første gang i kr.sand også. Og det var midt i markensgate. Fy faen sier jeg bare!

Lenke til kommentar
Som 2000 afghanere? Åh, min feil, de telles vel ikke som mennesker.

Har de ikke rett til asyl i Norge skal de heller ikke være her. Det er så enkelt. Er på grunn av tålige utalelser som: "de telles vel ikke som mennesker", som hindrer en fornuftig asyl politikk.

Lenke til kommentar
Jeg stoler på at UDI tar de avgjørelser som må taees, dessverre er de alt for liberale. Og dette kommer til å straffe seg.

UDI har flere ganger vist seg å ta feil, og sender tilbake flyktninger på grunnlag som ikke stemmer i det hele tatt.

Hvorvidt det kommer til å straffe seg veit du vel egentlig ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...