khvm Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Sykler landevei, og tenker å gå til innkjøp av fortrinnsvis sykkelbukse og skjorte. Tenkte meg noe av "Tour de France"-looken Noen som vet om noen rimelige nettbutikker eller fysiske butikker, som er gode på slikt? Evt. utenlandske nettbutikker? Takk. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fast bikes på Carl Berner er suverene på pris når det gjelder klær, men klærene er kanskje ikke de kuleste. Birk på Torshov, ved ring 2 er også gode på pris. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hvorfor tror du han bor i Oslo? Nettbutikker er jo enkelt å bare google da Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fordi han spør om en sykkelrute fra Majorstuen til Enebakk i en annen tråd kanskje? Når det gjelder klær, så gå i en fysisk butikk og prøv før du eventuelt kjøper noe fra en nettbutikk som f.eks bikeshop.no Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vil anbefale Santini sine klær, har et par plagg av dem selv, og er godt fornøyd. Lenke til kommentar
Heggiman Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Noen net sider der jeg kan kjøpe Specialized sykkel tøy? (kjører Landevei) Samma om den er norsk eller utenlanks, (må også sende til norge) Jeg har googla googla å goggla, men finner ikkek noe Så kanskje dere vet om en plass der dem har Specialized? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) www.bike24.com (tysk) Endret 21. juli 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Heggiman Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Takker, men ved du om en side der jeg kan kjøpe jersey å shorts i specialized? De hadde ikke det på http://www.bike24.com ved du om noen andre bra sider? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvorfor ikke Craft, Santini eller Nalini? Lenke til kommentar
Heggiman Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Liker specialized, det har jeg på sykkelen hehe Men va anbefaler du da? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Der de selger specialized, der skal de også kunne ta inn trøyene til specialized også, så sant de er lagt av Specialized! Jeg hadde nok selv kjøpt Santini eller Nalini Lenke til kommentar
gorgos Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Når vi er inne på temaet: Noen som har erfaring med denne siden? http://www.mistersports.co.uk/ Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Liker specialized, det har jeg på sykkelen hehe Men va anbefaler du da? Har prøvd både Santini og Nalini. Begge produsentene lager gode sykkelklær. Anbefaler deg de merkene Ellers skal Castelli være veldig bra. Men er en prisklasse høyere enn Santini og Nalini. Så ville gått for noen av de 2 merkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå