DementedAlbino Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg trenger litt tilbehør til mine spill og konsoller, og lurer da på om noen vet hvor det kan kjøpes og om det finnes. Ser at elkjøp har en "Guitar Hero Dual Gig Bag" til 59 kr, men er så klart ikke på lager noen steder. Noen som vet om noen andre som selger denne? Trenger også en forlengelse kabel til mine ps2 kontroller. Ledningen her er altfor kort, og er lei av å måtte flytte konsollen ut på gulvet hver gang en skal spille. Alternativt noen gode og billige trådløse kontroller. Så lurer jeg på om det finnes "batteripakker" til Guitar Hero til 360, noe lignende de som kan kjøpes til håndkontrollene til 360. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Trenger også en forlengelse kabel til mine ps2 kontroller. Ledningen her er altfor kort, og er lei av å måtte flytte konsollen ut på gulvet hver gang en skal spille. Alternativt noen gode og billige trådløse kontroller. Her er det en kabel. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 http://absoluttspill.no/component/option,c.../category_id,72 Battery pack til guitar hero til xbox 360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå