vagfk Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei jeg søker trenerkort.. Kan dere skrive her hvis dere har noen ? Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei jeg søker trenerkort.. Kan dere skrive her hvis dere har noen ? jrg har kjell jonertvedt (Molde) Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Hei jeg søker trenerkort.. Kan dere skrive her hvis dere har noen ? jrg har kjell jonertvedt (Molde) hva skal du ha for han? Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hei jeg søker trenerkort.. Kan dere skrive her hvis dere har noen ? jrg har kjell jonertvedt (Molde) hva skal du ha for han? hva byr du?? Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Har: Jonrevet Nordlie x2 Mjelde Åkeby Grønhagen Nilsen Samler på dem,bytter nesten ikke bort.Skal ha sykt bra. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) byr dos santos i gull for jonevret.. deal? Endret 2. juli 2008 av vagfk Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 ALDRI!!!!!!!!!! jeg spurte tyggys27... Lenke til kommentar
96tarik Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Aldri. Ikke bruk store bokstaver, siden da klager moderatorer, super-vegi. Bruk heller sånn som ovenfor. Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei jeg søker trenerkort.. Kan dere skrive her hvis dere har noen ? Har: Ronny Deila med autograf signert ret foran meg Kjenner han veldig godt Anders Grønhagen Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Du SKAL ha stor førebokstav Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg