Zeph Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Er det mogeleg å komponere sine eigne pakker med Viasat? F.eks. basispakken og sportspakken? Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hadde dette vært mulig hadde nok flere valgt denne løsning. Lenke til kommentar
Torelo Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er det mogeleg å komponere sine eigne pakker med Viasat? F.eks. basispakken og sportspakken? I følge Viasat sin hjemmeside er dette mulig, pris på Basispakken+Sportspakken er 129,- pr. mnd pluss kortavgift etc. Ser ikke ut til å være mulig å bestille dette via nettet, men at det må gjøres via telefon? Vær oppmerksom på at TV Norge ikke ligger i Basispakken, men i Underholdningspakken. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 TV Norge skal eg fint klare meg utan. Lurer på om eg treng Sportskanalene i det heile tatt. Basis, underholdning og eventuelt golfkanalen er egentleg nok. Ville ha sportspakken pga. SportN, men med golfkanalen treng eg ikkje SportN. Det blir då ca. 150,- i mnd i motsetning til 250-ish for CD i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå