skipsen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Begynner å bli litt lei av fluger her inne, så her kjem et annet insekt..... Endret 1. juli 2008 av skipsen Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Endelig! Hehe, flott å se noe annet enn fluer selvom de er pene motiver de også. En behagelig bakgrunn og et interessant motiv! Det jeg ønsker meg er full fokus på vingene. Utsnittet falt heller ikke helt i smak hos meg. Men et vakkert bilde. -Luze Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Meget bra og et mere spennende motiv enn de evindelige fluene. Komposisjon og skarphet er flott. Savner litt skarphet i vingene for å få frem det fine mønsteret der, men så liten blender var sikkert ikke mulig- Kroppen er i fokus og det er jo det primære. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg vil ikke klage på fluene, men ellers er jeg enig med Olar0701. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Et fint makro dette, litt tynn dof, men bakgrunnen tillater ikke mer. Hadde vært interessant med EXIF. Synd med sola, og vinkelen er ikke helt 100, men 95% kan vi leve med Skarpheten ser ut til å sitte, får jeg spørre under hvilke forhold disse ble tatt? Nær bakken, vind? Hvordan kom du forresten så nær, ventet på den eller smøg deg frampå? Lenke til kommentar
skipsen Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Takk for kommentarer. Exif har eg desverre mista, men rundt 1/400 og f/9, iso mellom 200 og 400. Litt vind var det, og sol.... Eg smøg meg innpå den forresten. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 f/8 1/400 ISO 250 Greit det der, neste gang kjører du ISO 200, 1/80 og større blender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå