Pitt Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 hvordan sorterer man filer etter bokstav i vista? husker når jeg brukte xp at jeg kunne sortere mp3 filene mine etter første bokstav i filnavnet. er dette mulig i vista? eks. A abba(mappe) akon(mappe) B beastie boys (mappe) boyszone (mappe) Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Gjør det automatisk her. Men klikk på "Vis" på verktøylinjen og pek på "Sorter etter". Velg "Navn". Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Du kan også vise etter gruppe, da vil mappene bli lagt under hver sin bokstav. Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Du kan også vise etter gruppe, da vil mappene bli lagt under hver sin bokstav. ja vet, men da legge filene under bokstavene a-f. jeg ville gjerne hatt alle filene under hver sin bokstav. er det mulig? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tror ikke det er mulig i Windows Utforsker. Men dersom du bruker Windows Media Player sitt mediabibliotek får du det du vil ha. Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Tror ikke det er mulig i Windows Utforsker. Men dersom du bruker Windows Media Player sitt mediabibliotek får du det du vil ha. ja ok, det var kjipt. syns det var så oversiktlig før:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå