gArn Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) http://bildr.no/view/221430 der ser du meldingen + DET ER OGSÅ sånn at jeg bare bruker en sånn pinup ledning inn til den fordi det er ikke forklart / ledninger til den ander pinup greia, WHAT TO DO? Endret 1. juli 2008 av gArn Lenke til kommentar
gArn Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Okey men hva vet du om de to pinup ledningene som skal inn da? har bare inn en! Lenke til kommentar
gArn Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Når jeg reboota maskina nå fikk jeg beskjed om at kortet ikke fikk nok strøm og at det reduserte ytelsen elns SOMEONE? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ja, da må du få koblet til de ledningene da... har du ikke mulighet til det, så må du ha deg en adapter eller en ny psu.. Lenke til kommentar
gArn Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) okey men går det bra å bare bruke 1 til jeg får en ny psu kjapt? HER: http://bildr.no/view/221439 ser dere hva jeg får angående strømen Endret 1. juli 2008 av gArn Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Du kan jo prøve, du kommer ikke til å ødelegge noe.. Lenke til kommentar
gArn Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 okok da kjører jeg på Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tss, ikke særlig lurt. Kortet kan bli ødelagt hvis den kjøres på bare en 6pin kontakt.. 0_o Ihvertfall ikke prøv den i spill. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Les gjerne også installasjonsveiledningen til kortet ditt. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kortet vil bare yte på en lavere nivå om det ikke får nok strøm. Skal ikke bli ødelagt eller noe, bare prøv å skaffe deg en PSU som leverer nok strøm så du får utnyttet alt av krefter som ligger i kortet Om jeg ikke husker feil så har 8800GTS (g92) bare en 6-pin, mens 9800GTX har 2, ifølge en test så var strømforbruket bare 10W mer på GTX, så om jeg ikke husker feil, så vil du ikke yte så stor ytelsestap om du kun kjører med en PCI-e 6pins kabel tilkoblet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå