Trollfjes Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ja du hørte riktig, er det noen steder hvor man kan få se pokemon via nett? helst norsk, men engelsk er vell greit det og. Altså pokemon serien, den som går på TV2 fra tid til annen. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 på nettet vet jeg ei, men på tv2 og tv tokyo går det ukentlig Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 på nettet vet jeg ei, men på tv2 og tv tokyo går det ukentlig Når da på TV2? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Forige sommer gikk det ivertfal rundt klokken ni på morningen, men ser ikke Pokemon på TV programmet nå. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Forige sommer gikk det ivertfal rundt klokken ni på morningen, men ser ikke Pokemon på TV programmet nå. Fikk aldri med meg hele serien, og det var ganske spennende fra tid til annen XD Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 hele serien? den slutter adlri, går enda=Þ er på sesong 40 tipper jeg... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 hele serien? den slutter adlri, går enda=Þ er på sesong 40 tipper jeg... 11. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Går ikke nå i ferien. Etter ferien går det vel igjen tenker jeg. Pleier å gå på søndager. TV2 er vel de eneste som sender det her i Norge ja, om ikke Jetix eller noen av barnekanalene sender det. Endret 3. juli 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
theallah99 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) du kan se alle pokemon episodene og filmene på engelsk på pokemon episodes.org vet ikke om noe norsk sie men vist det kommer en sier jeg ifra.. Endret 24. juni 2009 av noldus123 Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Har hørt om en side som heter www.watchpokemonepisodes.com. Har vært inne på den og bare sjekket selv, og det virker som en helt ok side og se episoder på. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Eg har sett pikachyu her ute. Bare å reise til Møre og Romsdal. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Prøver selv å finne Rise of Darkrai på japansk med engelsk tekst på webbben....engelske dubben er jo bare en fryktingytende ørebløder etter at de byttet ut alle VA'ene.... Lenke til kommentar
theallah99 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Man også se den 9 sesongen med pokemon på norsk på tv2 sumo gratis du må bare laste ned silverlight Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Man også se den 9 sesongen med pokemon på norsk på tv2 sumo gratis du må bare laste ned silverlight Ok. Søsteren min som skal se. Silverlight, er det noe program som er "ulovlig" av noe slag? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Silverlight, er det noe program som er "ulovlig" av noe slag? Neida, det er bare unødvendig M$-kopi av flash. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 TV2 sender litt gamlere episoder av Pokemon vær dag nå i ferien , også tror jeg det er de nye på Lørdag eller Søndag. Kan spørre lillebroren min for litt mer info Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 TV2 sender litt gamlere episoder av Pokemon vær dag nå i ferien , også tror jeg det er de nye på Lørdag eller Søndag. Kan spørre lillebroren min for litt mer info Ja takk ^^ TV2 sender litt gamlere episoder av Pokemon vær dag nå i ferien , også tror jeg det er de nye på Lørdag eller Søndag. Kan spørre lillebroren min for litt mer info Ja takk ^^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Fant ut litt mer nå: TV2. Begynner: 09.14 Dette er den forrige sesongen, men det gjør vel ingenting? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Fant ut litt mer nå: TV2. Begynner: 09.14 Dette er den forrige sesongen, men det gjør vel ingenting? For søsteren min er pokemon rett og slett pokemon. Tusen takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå