DeNile Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg vurderer å kjøpe meg en Creative Zen 16Gb, da min Creative Zen Vision 30Gb bare kan lades via en datamaskin. Så vil en Zen 16Gb kunne lades med en lader fra Creative som kobles til en vanlig stikkonatakt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Prøv en AC til USB adapter med din gamle ZV.Burde fungere fint. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2381 Endret 1. juli 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har allerede prøvd en slik løsning, men uten hell desverre. Det er av denne grunnen til at jeg ser etter en ny MP3, slik at jeg lettere får tilgang til den uten å måtte drasse med meg en pc hele tiden. Lenke til kommentar
Curlyfied Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det finnes ladere til Vision M (hvis det var denne du mente)... Holder den til min avdøde Vision M i handa nå. De fulgte tidligere med spilleren, men de nyere versjonene er dette ekskludert. Dette gjelder også Creative Zen'en, så om du kjøper ny så hjelper det deg ingenting. Ta en titt på alle nett butikker du kan finne. Så finner du det nok. Ville ikke ha byttet til zen'en, hvis man ser bort ifra størrelsen, flash minne og utvid bart minne så er det ingen forbedring etter min mening. Forresten, Ødegård; Det med AC til USB adapter fungerer ikke på Creative zen og Vision av den enkle grunn at det ikke har sterk nok amp (hvis min kilde er korrekt). Men så en Samsung adapter i samme sort, som hadde dobbel så mye amp som de andre jeg så på. Kan hende denne fungerer. Lenke til kommentar
graylady Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg vurderer å kjøpe meg en Creative Zen 16Gb, da min Creative Zen Vision 30Gb bare kan lades via en datamaskin. Så vil en Zen 16Gb kunne lades med en lader fra Creative som kobles til en vanlig stikkonatakt? Bare via USB eller bruk http://www.altitec.no/product_info.php?cPa...roducts_id=1313 Endret 1. juli 2008 av graylady Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Det finnes ladere til Vision M (hvis det var denne du mente)... Holder den til min avdøde Vision M i handa nå. De fulgte tidligere med spilleren, men de nyere versjonene er dette ekskludert. Dette gjelder også Creative Zen'en, så om du kjøper ny så hjelper det deg ingenting. Ta en titt på alle nett butikker du kan finne. Så finner du det nok. Ville ikke ha byttet til zen'en, hvis man ser bort ifra størrelsen, flash minne og utvid bart minne så er det ingen forbedring etter min mening. Forresten, Ødegård; Det med AC til USB adapter fungerer ikke på Creative zen og Vision av den enkle grunn at det ikke har sterk nok amp (hvis min kilde er korrekt). Men så en Samsung adapter i samme sort, som hadde dobbel så mye amp som de andre jeg så på. Kan hende denne fungerer. Hmm. Det var merkelig. For jeg har en lader som følgte med min gamle Zen Micro, og den fungerer ikke. Og jeg har prøvd en lader fra Creative som ikke fungerte selv om jeg oppdaterte min Vision M(finner selvsagt ikke link til den nå). Sist prøvde jeg en USB-adapter som heller ikke ville lade spilleren min. Så jeg må si jeg stiller meg tvilsomt til at det eksiterer noe som vil lade min Zen Vision M gjennom en vanlig stikkontakt. Selv har jeg prøvd en del, men har enda ikke funnet en som du kanskje skjønner. Men om du vet om noe så tar jeg gjerne i mot forslag til lader til en Zen Vision M også. Men jeg lurer fortsatt på om det er lettere å lade en Zen 16Gb enn Vision M? Lenke til kommentar
graylady Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Men jeg lurer fortsatt på om det er lettere å lade en Zen 16Gb enn Vision M? Se over Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Men jeg lurer fortsatt på om det er lettere å lade en Zen 16Gb enn Vision M? Se over Takker og bukker for svar. Lenke til kommentar
graylady Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Men jeg lurer fortsatt på om det er lettere å lade en Zen 16Gb enn Vision M? Se over Takker og bukker for svar. Bare en glede, har akkurat bestilt en slik adapter selv. Har Zen 16GB. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Men jeg lurer fortsatt på om det er lettere å lade en Zen 16Gb enn Vision M? Se over Det er jo akkurat samme som den jeg linket til, bae 9 ganger prisen -.- Uansett, den jeg linket til bør virke - 1000mah er det dobbelte av valige usb kontakter i PCer så bør ikke være noe problem hvis spilleren vanligvis lades gjennom USB. Eventuelt kjøp en PSP lader, har hørt de skal fungere på VZM Lenke til kommentar
boinc Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg vil styre unna denne spilleren. Kjøpte en slik før påske i år. Det tok noen uker og så begynte den å gi hvit skjerm. Klarte å omgå dette, men problemet ble bare værre og værre med tiden. Til slutt var det umulig å bli kvitt den hvite skjermen. Den 10 juni leverte jeg den inn igjen til Datakjeden (tiller). Har vært to ganger og purret på status men ikke noe har skjedd. De har faktisk ikke registrert at jeg har vært og purret før. Så nå gir jeg snart opp hele spilleren og Datakjeden. Lenke til kommentar
Curlyfied Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Tro det eller ei... Har den i handa mi nå... Du kan kjøpe den om du vill for en billig penge. Er ikke som om jeg har bruk for den. btw. beklager treigt svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er ikke som om jeg har bruk for den. norsk/engelsk anyone? bra det ikke er bare jeg som sier det der xD Lenke til kommentar
Curlyfied Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Pleide å sei det før, og nå så jeg på "How i met Your Mother", så Barney påvirket meg. (Serien anbefales for de som liker Srubs og Friends) Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Min ZEN lader fint med ladern til min Qtek-telefon (stikkontakt til USB). Lenke til kommentar
paalhenf Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Kjøpte USB-lader på biltema som lader min zen 32gb fint. Prøvde derimot en mtu fm-sender med usbutgang i dag, og den virka kun i ca 5 min før jeg fikk beskjed om at batteriet var tomt. Noe det ikke var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå