Cyborg Tuxedo Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Tittelen er vel ganske selvforklarende. Eg lurer rett og slett på hvordan, eller om, det går an å flytte savegames over på ein usb minnebrikke. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Velg gamesave, trykk trekant, og velg kopier til USB! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Det går ann ja Du bare putter minnebrikken inn, går inn på savene og tar kopier også velger du minnebrikken Edit: Kolakk kom før meg gitt Endret 1. juli 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Ja det har jeg prøvd Må vere noe galt med minnebrikken da. EDIT: Hmmm, brikken funker på pcen, men ikkje ps3en.. Endret 1. juli 2008 av Choice88 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvordan flytter man over andre veien da? Fra USB til PS3? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Du får pinnen som valg under gamesaves. Trekant og kopier, easy peasy! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Skal den ligge i noen spesiell mappe? feks D:/PS3/** EDIT: Fant det ut Endret 1. juli 2008 av Haansi Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Funket med en mindre brikke! Er det ein maks grense på størrelse av minnebrikker på ps3? (Den andre eg prøvde var 8 gig) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg brukte Ipod 8GB til å overføre savegames fra PS3 til ipoden og tilbake igjen til PS3en, så ja det skal gå Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Èn annen ting verdt å nevne for fremtidige lesere med samme spørsmål er at stasjonen (USB-penn, USB-harddisk osv.) du skal lagre data på må være formatert med FAT-32. Slik at Playstation 3 kan gjenkjenne den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå