Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Drikker ofte, når som helst. Har ingenting å si hvilken dag det er eller når på dagen det er. Hovedsaklig spritbaserte drinker, shots og vin.. Er ikke så glad i øl at det gjør noe. Kan ta en for å slappe av, men drikker helst sprit. Så lenge det er mørkt og kaldt og jævlig ute blir det gjerne litt mye. En vodka- eller tequila-shot for å våkne og komme meg opp, et glass vin før skolen, komme hjem etter noen timer, ta resten av vinflaska i løpet av dagen, lager noen drinker, avslutter kvelden med kakao med rom eller Kahlua for å få sove. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg er 17 år og drikker så og si bare øl. Det er så godt ! Går for det meste i Heineken og Carlsberg ( om importert ) men hender jeg tar meg en cider innomellom ! Jeg drikker øl til mat, til fest, til tv og film, til kvelds og egentlig det meste ! Men liker ikke å bli full ( iallefall ikke for full ) Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg er 15 år, har aldri drukket noe, bortsett fra sånn smake av foreldrene mine osv. Atm er jeg på Kreta, og i går gikk jeg og to kompiser rundt liksom i butikker osv. Vi fant fort ut at vi ville se om vi kunne få kjøpt alkohol, bare for moro skyld, og det gikk smertefritt Så akkurat i går kveld må jeg si at jeg nøt alkohol for første gang, og det var faktisk veldig deilig å bli litt brisen.. Kjente at jeg liksom ble litt lett i hodet og at jeg på en måte ble litt svimmel. (hadde altså bare drukket èn smirnoff 4,5% og èn eplecider 4,5%) i og med at jeg faktisk begynte å bli litt svimmel betyr vel dette at jeg er lett påvirket av alkohol? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ikke lett, men jævlig lett. Men det kommer seg. Folk tåler forskjellig, og i begynnelsen tåler man kanskje lite. Jeg kjente det hvert fall godt etter 2-3 øl første gang selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ja, jeg husker min første gang. Jeg styrta ei 5cl flaske Cointreau :| Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Drikker ofte, når som helst. Har ingenting å si hvilken dag det er eller når på dagen det er.Hovedsaklig spritbaserte drinker, shots og vin.. Er ikke så glad i øl at det gjør noe. Kan ta en for å slappe av, men drikker helst sprit. Så lenge det er mørkt og kaldt og jævlig ute blir det gjerne litt mye. En vodka- eller tequila-shot for å våkne og komme meg opp, et glass vin før skolen, komme hjem etter noen timer, ta resten av vinflaska i løpet av dagen, lager noen drinker, avslutter kvelden med kakao med rom eller Kahlua for å få sove. Det høres litt ut som at du brygger på et lite problem her smurf.. Men det vet du vel kanskje selv at dette ikke er "normal" drikke-adferd.. ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Fullstendig klar over det. Men det er verst om vinteren. Ellers går det bare i en drink om dagen, eller en flaske vin. For å yte bedre på skolen. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Den dagen hyppig alkoholdrikking faktisk HJELPER meg på skolen, da er jeg på gli. Oh alcohol, goodbye hjernecells. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vel, jeg ble aktiv i klassen, prata, diskuterte, debatterte og slikt. Forbedra de muntlige karakterene. Uten at de skriftlige sank noe særlig. Jeg fikk ut alt jeg satt inne med, i stedet for å sitte der for sjenert til å engang se opp fra pulten. Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvis jeg er med noen venner og de har fått tak i drikke, er det klart jeg drikker Og jeg begynner å tenke på å gjøre som Datasmurf, og forbedre karakterene mine når jeg kommer igang med skolen etter ferien. Skål! Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Vel, jeg ble aktiv i klassen, prata, diskuterte, debatterte og slikt.Forbedra de muntlige karakterene. Uten at de skriftlige sank noe særlig. Jeg fikk ut alt jeg satt inne med, i stedet for å sitte der for sjenert til å engang se opp fra pulten. Jeg tror neppe det er smart å bruke alkohol til å "åpne seg" i lengden. Kanskje du burde forsøke å prøve deg med andre metoder? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Pfft. Churchill var en høyt fungerende alkoholiker. Og han klarte fint å styre et land og en verdenskrig. Så det å tro at det ikke er mulig å fungere fint selv om man har et såkalt "problem" er tull. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Selvsagt kan man fungere fint, men er nok ikke alle det går like fint for. Joda Churhill helte i seg en kvart flaske whiskey hver dag, men er ikke sikker alle som kan leve som "fungerende alkoholiker". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg har overlevd to vintre og en høst som det Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Og slapp av, jeg tviler på at jeg noen gang vil prøve å drikke før skolen, sånn seriøst:) Men ideèn var god. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Pfft. Churchill var en høyt fungerende alkoholiker. Og han klarte fint å styre et land og en verdenskrig. Så det å tro at det ikke er mulig å fungere fint selv om man har et såkalt "problem" er tull. Piss. Revurder "fint". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vel, uansett. Jeg er glad i sprit og har ikke lyst til å slutte og drikke, selv om det kan føre til leverskader og alkoholisme. Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kan føre til alkoholisme? Seriøst smurf, du drikker før frokost, til frokost, etter skolen, til middag, til kveldsmaten og etter kveldsmatten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå