Gå til innhold

Nyter/drikker du alkohol?

Slacks

Anbefalte innlegg

Drikker ofte, når som helst. Har ingenting å si hvilken dag det er eller når på dagen det er.

Hovedsaklig spritbaserte drinker, shots og vin..

Er ikke så glad i øl at det gjør noe. Kan ta en for å slappe av, men drikker helst sprit.

Så lenge det er mørkt og kaldt og jævlig ute blir det gjerne litt mye.

En vodka- eller tequila-shot for å våkne og komme meg opp, et glass vin før skolen, komme hjem etter noen timer, ta resten av vinflaska i løpet av dagen, lager noen drinker, avslutter kvelden med kakao med rom eller Kahlua for å få sove.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er 17 år og drikker så og si bare øl.

Det er så godt ! Går for det meste i Heineken og Carlsberg ( om importert ) men hender jeg tar meg en cider innomellom !

Jeg drikker øl til mat, til fest, til tv og film, til kvelds og egentlig det meste ! Men liker ikke å bli full ( iallefall ikke for full )

Lenke til kommentar

Jeg er 15 år, har aldri drukket noe, bortsett fra sånn smake av foreldrene mine osv.

Atm er jeg på Kreta, og i går gikk jeg og to kompiser rundt liksom i butikker osv. Vi fant fort ut at vi ville se om vi kunne få kjøpt alkohol, bare for moro skyld, og det gikk smertefritt :) Så akkurat i går kveld må jeg si at jeg nøt alkohol for første gang, og det var faktisk veldig deilig å bli litt brisen.. Kjente at jeg liksom ble litt lett i hodet og at jeg på en måte ble litt svimmel. (hadde altså bare drukket èn smirnoff 4,5% og èn eplecider 4,5%) i og med at jeg faktisk begynte å bli litt svimmel betyr vel dette at jeg er lett påvirket av alkohol?

Lenke til kommentar
Drikker ofte, når som helst. Har ingenting å si hvilken dag det er eller når på dagen det er.

Hovedsaklig spritbaserte drinker, shots og vin..

Er ikke så glad i øl at det gjør noe. Kan ta en for å slappe av, men drikker helst sprit.

Så lenge det er mørkt og kaldt og jævlig ute blir det gjerne litt mye.

En vodka- eller tequila-shot for å våkne og komme meg opp, et glass vin før skolen, komme hjem etter noen timer, ta resten av vinflaska i løpet av dagen, lager noen drinker, avslutter kvelden med kakao med rom eller Kahlua for å få sove.

Det høres litt ut som at du brygger på et lite problem her smurf..

Men det vet du vel kanskje selv at dette ikke er "normal" drikke-adferd.. ?

Lenke til kommentar

Hvis jeg er med noen venner og de har fått tak i drikke, er det klart jeg drikker :D Og jeg begynner å tenke på å gjøre som Datasmurf, og forbedre karakterene mine når jeg kommer igang med skolen etter ferien. Skål!

Lenke til kommentar
Vel, jeg ble aktiv i klassen, prata, diskuterte, debatterte og slikt.

Forbedra de muntlige karakterene. Uten at de skriftlige sank noe særlig.

Jeg fikk ut alt jeg satt inne med, i stedet for å sitte der for sjenert til å engang se opp fra pulten.

Jeg tror neppe det er smart å bruke alkohol til å "åpne seg" i lengden. Kanskje du burde forsøke å prøve deg med andre metoder?

Lenke til kommentar
Pfft. Churchill var en høyt fungerende alkoholiker. Og han klarte fint å styre et land og en verdenskrig. Så det å tro at det ikke er mulig å fungere fint selv om man har et såkalt "problem" er tull.

Piss. Revurder "fint".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...